נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 12 ביולי 2017

Radiation Equipment Operators Got Order And Approval To Murder Us - מפעילי ציוד קרינה קיבלו פקודה ואישור לרצוח אותנו

שכנים רוצחים מחזיקים אותי ואת אמא שלי בסטרס, כדי שלא נוכל לישון. נגדי זה ניסיון התנקשות בחיי כי אני עלול לההרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.

באותו הזמן הם מנסים לגמור את אבא שלי על ידי גרימת דום נשימה מה שמוביל להיפוקסיה רצחנית. לפנ זמן קצר מצאתי אותו מפרכס, זה היה קשה להעיר אותו כדי שהוא שוב יתחיל לנשום. ייתכן שאם לא הייתי בא אליו, הוא היה מת.

במשך כל זמן העינויים אנחנו שומעים בבירור צעדים של שכני מלמעלה מעל מקומות השינה שלנו, הם כל הזמן מזיזים ציוד כבד.

בלילה הם תקפו אותי ואת ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניטרונים. הופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות, אצלי עד 42 מיקרו רנטגן לשעה ואצל ההורים שלי 45 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6). זאת גמא משנית כתוצאה מניטרונים.

את אבא תקפו ביום על ידי מתקן קרינה ניטרונים בפעם נוספת.

זה ברור שהם קיבלו פקודה ואישור מסוכנות חשאית של משרד הביטחון לרצוח את כל בני המשפחה שלי. הם מצואים אותנו להורג עכשיו.

Neighbors murderers are holding me and my mother in stress so we could not sleep. For me it is assassination attempt because I could get killed on drive because of fatigue.

At the same time they are attempting to finish my father by evoking apnea which leads to deadly hypoxia. I just found my father in convulsions, it was not easy to make him up and make him breathing again. Possibly if I wouldn't go to him, he was dead by now.

During all the tortures time we clearly hear footsteps neighbors from apartment above, they all the time walk above our sleeping places and moving heavy equipment.

At night they attacked me and my parents with neutron radiation device. We observed elevated gamma background radiation, in my sleep room up to 42 uR/h and in my parents sleep room 45 uR/h (normal levels are around 6 uR/h). This is secondary gamma caused by neutrons.

During daytime they committed another neutron attack against my father.

It is clear they got order and permission from secret agency which belongs to ministry of defense to murder all members of my family. They are executing us now.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה