נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 19 ביולי 2017

Operators Executing Order To Murder Us - מפעילי ציוד קרינה מבצעים את הפקודה לרצוח אותנו

שכנים רוצחים מענים אותי על ידי מניעת שינה - מחזיקים אותי בסטרס על מנת שלא תהיה לי אפשרות להרדם. יש להם מתקן קרינה מיוחד למטרות האלו. הסיבה היא הם רוצים להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים. לא אכפת להם אם על הדרך יהרגו עוד אנשים תמימים. הדופק גבוה מעל 90 פעימות לדקה (בגלל תנאי תאורה אני יכול להראות רק 86 שזה הרבה מאוד גם).

על מנת לוודא שאי אשן, הם תקפו אותי כבר 3 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא (אי אפשר לישון בגלל האזעקות).
תקיפות גמא המשיכו, סך הכל 5 תקיפות בלילה.

בלילה הם תקפו אותי על ידי מתקן קרינה ניטרונים. ביום תקפו את אבא שלי.

בדירת החשודים עובדת רוצחת מקצועית שעברה הכשרה ביחידה מיוחדת של פיקוד העורף. היא עובדת במשך שבועות האחרונים באופן מאוד אינטנסיבי. היא לא גרה כאן כמו שאר מפעילי ציוד קרינה המקומיים אלא מגיעה רק לתורנויות. הסיבה שלאחרונה היא עובדת כל הזמן היא פקודה של סוכנות ממשלתית חשאית ממשרד הביטחון - היא חייבת להשלים את המשימה שלה ולרצוח אותנו.

בלילה היא כמעט רצחה את אבא שלי כפי שאפשר לראות בגרף המצורף.

בלילה תקפה אותי באמצעות מתקן קרינה ניטרונים, הופיעו רמות קרינה גמא גבוהות עד 38 מיקרו רנטגן לשעה, זאת גמא משנית כתוצאה מניטרונים. אפשר לראות בקליפ המצורף.
ביום תקפה את אבא שלי על ידי מתקן קרינה ניטרונין.

Neighbors murderers torturing me now with sleep deprivation torture - holding me in stress so I could not get sleep. They have special radiation device for this. Purpose of the attacks to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue. They don't care if some random people will also get killed. My pulse rate is high, over 90 bpm (because angles of light I only can show 86bpm which is also a lot).

To make sure that I'll not get sleep, the attacked me 3 times with gamma radiation device (impossible to sleep because of alarms).
In total, they committed at night 5 gamma attacks against me.

They attacked me at night with neutron radiation device. During daytime they attacked my father.

In suspected apartment lately working professional murderer who was trained in special unit of HFC (home front command). On last few weeks the attacks are very intense. She is not living here, but like rest local radiation equipment operators coming here for duties only. The reason why lately she is all the time on duty is an order that she received from secret government agency which belongs to ministry of defense - she must finish her mission: murder us.

At night she almost murdered my father. You can see in the attached graph.

At night she committed neutron attack against me, we observed elevated gamma background radiation up to 38 uR/h, it is secondary gamma caused by neutrons. You can see in the attached clip.
During daytime she committed another neutron attack, this time against my father.










video

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה