נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 5 ביולי 2017

Multiple Steps Road Trap - מלכודת בדרכים רבת שלבים

בלילה שכנים מפעילי ציוד קרינה מקומיים באכזריות בלתי אנושית עינו את ההורים שלי - בישלו להם איברים הפנימיים תוך כדי גרימת כאב בלתי נסבל.
הם כמעט רצחו את אבא שלי כפי שאפשר לראות בגרף המצורף.

בבוקר הם תקפו את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניטרונים.

במשך חצי לילה עינו אותי על ידי מניעת שינה, החזיקו אותי בסטרס על ידי מתקן קרינה מיוחד. מטרת העינוי הייתה להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.
בנוסף סוכנות שלטון חשאית הכינו לי שתי מלכודות במהלך הנסיעה (השתתפו שלושה רכבים וייתכן רכב רבעי שימש לתיאום פעולות):
1. הייתי בנתיב הימני, עקף אותי רכב שהתחיל לנסוע מאוד לאט. הם רצו לגרום לי לעקוף אותו, באותו זמן שבשטח מת נסע רכב אחר בנתיב השמאלי. רצו שאתנגש באותו רכב. זאת הייתה תוכנית א'.
2. ואז הגיע תוכנית ב'. ליד רמזור הרכב שנסע בשטח מת לא אפשר לי להחליף נתיב. מלפנים הייתה דרך צרה איפה שני נתיבים מתחלפים לאחד. בחלק הדרך שנסענו היה שלושה נתיבים לכיוון והנתיב היותר בטוח הוא השמאלי, מכיוון שבהמשך בגלל עבודות בכביש הנתיב במתחל בפתאומיות (לא עשו שם הסדר תנועה נורמאלי ולא שמו את התמרורים הדרושים). כאשר האור התחלף לירוק, הרכב שהיה מימין האיץ במהירות, הרכב משמאל עדיין המשיך לחסום אותי על מנת שלא תיהיה לי אפשרות לתמרן. הם רצו שאתנגש את הרכב שבא מימין. אבל אני הבנתי את תוכנית רב שלבית הזאת, ומנעתי כל אפשרות לתאונה. הם תכננו את זה כאשר בנו על זה שאני מותש כי ידעו שעינו אותי בלילה ולא אצליח להבין את הטריק.

המטרה שלהם בגרימת תאונות מסוג הזה לנסות לגרום לי לההרג או לגרום לי סיבוכים משפטיים שדורשים הרבה זמן ואנרגייה לטיפול. הם רוצים שאתעסק בביטוח ומשפט מאשר שאלחם על חיינו.



At night neighbors local radiation equipment operators violently tortured my parents - cooked their internal organs inflicting insufferable pain.
They almost murdered my father, as you can see in the attached graph.

At morning they attacked my parents with neutron radiation device.

Half night they deprived me from sleep, held me in stress using special radiation device. The purpose of the torture was to make me get killed on drive because of fatigue.
In addition, secret government agency prepared form me two traps on drive (three vehicles participated, and possibly another one coordinated them):
1. I was on the right lane. A vehicle overtaken me and started driving really slow, they wanted to force me overtake him. However in the blind zone at the left lane was driving another vehicle. That was plan A to make me hit that vehicle.
2. Then arrived plan B: near traffic light the vehicle which previously driven in the blind zone did not allow me to change lane. There was narrow road where two lanes changing to one lane, and on this part of the road we had three lanes. Left lane would be the safest one. I was in the middle lane where vehicles suddenly merge from the right lane (due to construction works on the road it was not set properly). It was red traffic light, and when it changed to green, vehicle from the right lane accelerated rapidly, while the vehicle from the left blocking any chance to maneuver. They want me to hit the vehicle from the right. I understood this multiple steps combination and mitigated chance for the accident. But they counted on night tortures and assumed that I'm exhausted and will not understand the trick.

The purpose of causing the accident, is to try make me get killed on drive or at least cause complication for me which are taking a lot of time and energy to resolve. They want me to deal with insurance and court, instead of fighting for our lives.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה