נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 2 ביולי 2017

Fanatic Attacks At Night - תקיפות פנאטיות בלילה

מפעילי ציוד קרינה המקומיים תקפו אותנו בפנאטיות 8 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא בלילה. 4 תקיפות בוצעו נגדי ו4 נגד ההורים שלי. מטרת התקיפות סוג ייחודי של עינוי מניעת שינה (אי אפשר לישון בגלל האזעקות), סוג עינוי הזה הומצא על ידי מפעילי ציוד קרינה כדי לענות אותנו ולהתעלל בנו בו זמנית. מטרת העינוי להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.

כמו כן הם תקפו אותי ואת ההורים שלי בלילה על ידי מתקן קרינה ניטרונים. הופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות 41 מיקרו רנטגן אצלי ו38 אצל ההורים שלי. זאת גמא משנית כתוצאה מניטרונים.



Local radiation equipment operators attacked us fanatically with gamma radiation device 8 times at night. They attacked me 4 time and my parents 4 times. Purpose of the attacks is unique sort of sleep deprivation torture (impossible to sleep because of alarm), this type of tortures was invented by local operators to abuse and torture us. Purpose of torture to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue.

In addition they attacked me and my parents with neutron radiation device. We observed elevated gamma background radiation: in my sleep room up to 41uR/h, in my parents sleep room up to 38 uR/h, this is secondary gamma caused by neutrons.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה