נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 17 ביולי 2017

Extreme Night Attacks - תקיפות קיצוניות בלילה

בלילה מפעילי ציוד קרינה המקומיים עינו אותי במשך שעות ארוכות על ידי מניעת שינה. החזיקו אותי בסטרס על מנת לא לאפשר לי להרדם, היה לי ברגיעה דופק לב גבוה. מטרת העינוי להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.

תקפו אותי בלילה מספר פעמים על ידי מתקן קרינה ניטרונים. הופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 43 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית כתוצאה מניטרונים.
ביום תקפו את אמא שלי על ידי מתקן קרינה ניטרונים.

מפעילי ציוד קרינה באכזריות ניסו לרצוח את אבא על ידי גרימת סדרות ארוכות של דום נשימה עם היפוקסיה חמורה עד 45%, עבור אדם חולה מבוגר זה מוות כמעט ודאי.



At night local radiation equipment operators deprived me from sleep for many hours. They held me in stress so I could not sleep, mu pulse rate at rest was high. Purpose of the torture to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue.

They attacked me at night with neutron radiation device multiple times. We observed elevated gamma background radiation up to 43uR/h (normal levels are around 6), this is secondary gamma caused by neutrons.
During daytime they attacked my mother with neutron radiation device.

Operators  violently attempted to assassinate my father at night, they evoked long series of apnea with severe hypoxia down to 45% SpO2, this is almost certain death for ill elderly.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה