נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 21 ביוני 2017

Sleep Deprivation Torture To Make Me Get Killed On Drive - עינוי מניעת שינה כדי לגרום לי לההרג בזמן נהיגה

במשך כל הלילה מפעילי ציוד קרינה המקומיים עינו אותי על ידי מניעת שינה - החזיקו אותי בסטרס ולא אפשרו לי להרדם.
מטראת העינוי להתיש אותי כדי שאהרג בתאונת דרכים בנהידה כתוצאה מעייפות. הם ידעו שאני אמור להתעורר בבוקר מוקדם מהרגיל ומפצה לי נהיגה ארוכה ומסובכת.
יש להם מתקן שמחזיק את הקרבן בסטרס ולא מאפשר להרדם, הוא מעלה את הדופק, לחץ דם וגורם לתחושה כאילו כל הגוף בוער מבפנים.

בגרף המצורף אפשר לראות ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא בלילה.

Local radiation equipment operators held me in stress for the entire night causing sleep deprivation torture. Purpose of the attack was to exhaust me so I'll get killed on drive. They knew that I need to wake up earlier than usual at morning and will have a long and difficult drive.
They have a device which is holding the victim in stress and does not allow to sleep, it is increasing pulse and blood pressure, it feels like the body is burning from inside.

In the attached graph you can see extreme murder attempts on my father which were committed at night.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה