נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 7 ביוני 2017

Assassination Plan Of Me And My Parents Continues - תוכנית התנקשות בחיי ובחיי ההורים שלי ממשיכה

שכנים רוצחים (לשעבר סוחרי סמים ידועים למשטרה וכרגע מענית למוות אנשים תמימים עבור הממשלה) דבקים חזק מאוד במשימה שניתנה להם על ידי המעסיק שלהם (סוכנות מממשלתית חשאית של משרד הביטחון) - לרצוח אותי. הם ממשיכים בתוכנית של עינוי מניעת שינה סיסטמטי נגדי במטרה להתיש אותי כדי שאהרג בתאונת דרכים, לא אכפת להם אם על הדרך יהרגו אנשים תמימים נוספים.
הם מענים אותי על ידי מניעת שינה, הפעם מחזיקים אותי בסטרס מה שלא מאפשר לי להרדם.
קצב הנתונים במצלמה המקליטה ראיות אצלי בחדר השינה נפגע לכ200 קילובייט לשניה במשך כל הלילה. זה אומר שהם תקפו אותי במשך כל הלילה ללא הפסקה.

יחסית למצב מנוחה הדופק גבוה מאוד, בהתאם לסוג העינוי.

ככל הניראה, כמו בפעמים הקודמות, גם הפעם העינויים האלו ישולבו עם מלכודות כלשהן על הכביש. הם ינסו לגרום לסיטואציה כדי לגרום לי לההרג או ישלחו מישהו למשימת התאבדות (יש להם אנשים שמוכנים לזה).

שכנים רוצחים תקפו אותנו 4 פעמים על ידי מתקן קרינה ניטרונים. הם ביצעו שני תקיפות ניטרונים נגד ההורים בלילה, תקיפה נוספת נגדם ביום ותקיפה נגדי בלילה.
תקיפות נגד ההורים שלי במטרה לרצוח אותם. בדיוק בגלל תקיפות ניטרונים מרובות אבא שלי אושפז לאחרונה בבית חולים. ככל הניראה הם מתרגלים על ההורים שלי שיטות רצח חשאיות שהם מפתחים למטרות ביצעו רצח פוליטי. זו הסיבה בגללה הם מבצעים כמות כל כך גדולה של תקיפות ניטרונים נגד ההורים שלי.

בקליפ המצורף רמת קרינה גמא רקע גבוהה עד 39 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית כתוצאה מתקיפת ניטרונים נגדי שלי בלילה.

Neighbors murderers (ex drug dealers known to the police and currently torturing to death innocent citizens for the government) sticking very strong to their missions which was given by their employer (secret government agency which belongs to the ministry of defense) - murder me. They are continuing systematic sleep deprivation torture against me, the purpose of the attacks to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue, they don't care about any random innocent people who will also get killed.
They are depriving me from sleep, this time they are doing it by device which holds the victim in stress and does not allow to sleep.
Data rate of camera recording evidence at my sleep room was damaged by 200 KBS for the entire night, which means they attacked me for the entire night.

According to torture method, pulse rate is very high to fully rest position.

Most likely, like in previous times, these tortures will be combined with traps on the road. They will try to create situation to make me get killed or will send somebody to a suicide mission (they have people who are ready for this).

Neighbors murderers attacked us 4 times with neutron radiation device. They committed two neutron attacks against my parents at night, another attack during daytime and another attack against me at night.
Neutron attacks against my parents are committed with a single purpose - murder my parents. Exactly because of the neutron attacks my father was recently hospitalized. It looks like thy are exercising covert murdering techniques which will be used to commit political assassinations. This is why they are committing so many neutron attacks against my parents.

In the attached clip you can see elevated gamma background radiation up to 39 uR/h (normal levels are around 6 uR/h), this is secondary gamma from neutron attack on me at night.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה