נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 7 במאי 2017

Secret Government Agency Ordered Execution Of My Father ASAP - סוכנות ממשלתית חשאית הזמינו הוצאה להורג של אבא שלי כמה שיותר מהר

בלילה שכנים רוצחים (סוחרי סמים ידועים למשטרה לשעבר וכרגע מענים למוות אזרחים תמימים) ביצעו ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא במטרה לגמור אותו במקום.

הם תקפו אותי ואת ההורים שלי בלילה על ידי מתקן קרינה ניטרונים.
בקליפים מצורפים אפשר לראות רמות קרינה גמא רקע גבוהות, זאת גמא משנית כתוצאה מניטרונים.

אותי במשך כל הלילה עינו על ידי מניעת שינה, החזיקו אותי בסטרס ולא יכולתי להרדם.

בלילה עבדה בת משפחת החשודים שמתמחה ברצח באמצעות גרימת דום נשימה מרכזי (על ידי שיתוק מוח).

לאחרונה ניסיונות לרצוח את אבא שלי מאוד אינטנסיביים. ניראה שסוכנות ממשלתית האחראית על פעילות של הקרנה בלתי חוקית של אזרחים הזמינו לרצוח אותו כמה שיותר מהר.



At night neighbors murderers (ex drugs dealers known to police, and currently torturing to death innocent citizens for the government) committed extreme murder attempts on my father, purpose of the attacks was instant assassination of my father.

They attacked at night me and my parents with neutron radiation device.

I have been deprived from sleep for the entire night, they held me in stress and I could not sleep.
In clips you can see elevated gamma background radiation, it is caused by neutrons.

At night worked member of suspected family she specializes in murdering with evoking central apnea (paralyzing brain).

Lately assassination attempts on my father are very intensive. Looks like the government agency with is responsible for illegal irradiation of citizens has ordered my father's execution ASAP.




video
video

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה