נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 8 במאי 2017

Rush For Murdering My Father - ממהרים לרצוח את אבא שלי

בלילה שכנים רוצחים שוב ניסו לגמור את אבא שלי באופן מידי על ידי גרימת דום נשימה מרכזי סדרתי באמצעות שיתוק מרכז הנשימה של המוח. אבא שלי הגיע לרמות היפוקסיה מאוד מסוכנות.
ניראה שהתוכנית שלהם לרצוח אותו באמצעות גרימת היפוקסיה. כאשר השכנים ירצחו את אבא שלי הם אוטומטית באופן רשמי הופכים לרוצחים, מכיוון שהפעילות שלהם כבר מזמן חשופה ואינה חשאית אלא טרור גלוי.

זו הפקודה שהם קיבלו מסוכנות ממשלתית סודית (שייכים למשרד הביטחון) - לרצוח את אבא כמה שיותר מהר.

שכנים רוצחים תקפו את ההורים שלי פעמיים על ידי מתקן קרינה ניטרונים.

הראיות יפורסמו בסוף השבוע.

At night neighbors murderers attempted to finish my father's life by evoking central apnea (they are doing so by paralyzing brain's breathing center). They brought my father to dangerous levels of hypoxia.
It looks like their plan is to assassinate my father by evoking hypoxia. Once they will murder my father, neighbors will automatically officially will become murderers, because their activity is overt and was already revealed, this is over terrorism.

This is the order they got from the secret government agency (they are working for Ministry Of Defense) - murder my father ASAP.

Neighbors murders attacked my parents with neutron radiation device.

Evidence will be published on weekend.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה