נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 4 במאי 2017

Illegal Experiment On Humans Became Overt Terrorism - ניסוי בלתי חוקי בבני אדם הפך לטרור גלוי

שכנים רוצחים המשיכו במשך כל הלילה לענות את אבא שלי, הם המשיכו לשרוף לו את השיניים. הטריגר לתחילת העינויים האלו הוא תקיפת ניטרונים אותה הם ביצעו בלילה. באמצעות השיטה שמתוארת כאן (שיטה מספר 2). אבא שלי לא יכל לישון במשך כל הלילה, הוא התפתל מכאבים בלתי נסבלים.

אותי עינו במשך כל הלילה על ידי מניעת שינה. לא יכולתי לישון בצורה עמוקה כי הם החזיקו אותי במשך כל הלילה בסטרס. וכאשר נרדמתי, בגלל שאבא שלי לא יכל לישון הם גרמו לי דום נשימה סדרתי. אני זוכר איך מספר פעמים התעוררתי בלילה בגלל שלא יכולתי לנשום.

כפי שאפשר לראות בגרף המצורף, בוצעו ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא על ידי עצירת ליבו.

העינויים הפנאטיים האלו והפשעים נגד האנושות שמבוצעים סיסטיטית נגד האזרחים הם הפוליטיקה של הממשלה, משרד הביטחון הוא האירגון האחראי על ביצוע ניסויים בלתי חוקיים על בני אדם. הם הפכו את המדינה שלנו למחנה השמדה פשיסטי אחד גדול. הפעילות הזאת הלכה יותר מידי רחוק, עכשיו זה הפך לפעילות טרור גלויה.

Neighbors murderers continued torturing my father for the entire night, the continued burning his tooth. The trigger for starting the tortures is neutron attack which they committed at night. The torture method which is described here (method number 2). My father could not sleep for the entire night, he twisted in insufferable pain.

They tortured me for the entire night, deprived me from sleep. I could not fall to deep sleep because they held me in stress. When I was in sleep because my father did not sleep, operators evoked serial apnea for me. I remember how I waked up few times because I could not breath.

As you can see in the attached graph, instant murder attempts were committed on my father by stopping his heart.

These fascistic tortures and crimes against humanity which are systematically committed against our citizens is a policy of the government, Ministry Of Defense is the defense is the responsible organization for committing illegal experiments on humans. They converted this country to an\large fascistic  extermination camp. All their activity went to far, and now it is overt terrorism.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה