נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 9 במאי 2017

If Anybody In My Family Will Die Neighbors Will Officially Become Murderers - אם מישהו במשפחתי ימות השכנים באופן רשמי יהפכו לרוצחים

בגלל שפרסמתי כיצד שכנים רוצחים רוצחים את אבא שלי, הם עכשיו מענים אותי באכזריות. אני שומע כל הזמן צעדים והזזות של ציוד כבד מעל למקום השינה שלי.

הם מבשלים לי ראש ורגליים לסירוגין על ישי מתקן אלקטרומגנטי רב עוצמה., מחזיקים אותי בסטרס ולא מאפשרים לי לישון. המטרה שלהם להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.

חשוב לציין, אם בן משפחתי ימות מכל סיבה שהיא, מדובר ברצח מתוכנן שבוצע על ידי שכנים רוצחים. הם באופן ישיר השקיעו בזה הכי הרבה. במשפחה שלהם כולם השתתפו בזה, יש מי שידע הסתכל ולא דיווח, אבל הרוב ממש שמו יד והשתתפו בפעילות רצח ועינויים בלתי פוסקים. הם עובדים עבור סוכנות משלתית חשאית הפועלת במשרד הביטחון. הם פועלים כמו טרוריסטים.

כאן אתם יכולים לראות ראיות לתקיפת ניטרונים נגד ההורים שלי וניסיונות לרצוח את אבא.

אם מישהו מבני משפחתי ימות, זה הופך את כל בני משפחת השכנים לרוצחים באופן רשמי.

Because I published how neighbors murderers are murdering my father, now they are violently torturing me. I hear all the time their footsteps and movement of heavy equipment above my sleeping place.

They are cooking my legs and head alternately using high power electromagnetic device, holding me in stress and depriving me from sleep. Their goal is to exhaust me so I'll get killed on drive.

Important to mention, if any member f my family will die because of any reason, this is murder which was committed by neighbors murderers. They directly contributed to this more than anybody else. In their family all participated in this, somebody just knew and did not report, but most of them participated in operating radiation devices to murder and non stop torturing us. They are working for secret government agency which is part of Ministry Of Defense. They act like terrorists.

Here you can see evidence for neutron attack on my parents and murder attempts on my father.

If somebody in my family will die, all members of neighbors family officially will become murderer.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה