נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 16 במאי 2017

Fanatic Tortures At The Middle Of The Night - עינויים פנאטיים באמצע הלילה

בדירה של שכנים רוצחים פועלת עכשיו בת משפחת החשודים פנאטת לחלוטין ומענה אותי באכזריות. מבשלת לי רגליים ואשכים עם מתקן קרינה רב עוצמה ובמקביל מבשלת אותי אותי עם מתקן המנוע משינה ומחזיק את הקורבן בסטרס.

המטרה של העינווים להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות. הסיבה לתקיפות בגלל שאני חושף את הפעילות שלהם שמבוצעת כחלק מתוכנית השמדת האזרחים המנוהלת על ידי סוכנות חשאית של משרד הביטחון (מפעילי ציוד קרינה מקצועיים באים מיחידה צבאים מיוחדת של פיקוד העורף).

עדכון 22:50:
שכנים רוצחים תקפו בלילה 3 פעמים על ידי מתקן קרינה ניטרונים.
אחרי שפרסמתי את הפוסט הזה בלילה, שכנין רוצחים עברו לענות את ההורים שלי. הם התחילו לבצע ניסיונות לרצוח את אבא שלי על ידי גרימת דום נשימה סדרתי. הם כמעט רצחו אותו כפי שאתם יכולים לראות בגרף המצורף.

In neighbors murderers apartment working totally fanatic daughter of suspected family, she is violently torturing me. She is cooking my legs and groin with high power radiation device and in parallel cooking me with device which holds me in stress and does not allow to sleep.

Purpose of the tortures to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue. The reason for the attacks because I'm revealing their activity which is committed as part of citizens extermination program driven by secret agency from ministry of defense (professional operators are coming from special army unit of HFC).

Update 10:50PM:
Neighbors murderers attacked us at night 3 times with neutron radiation device.
After I published this post at night, murderers switched torturing my parents. They started murdering attempts by evoking serial apnea to my father., they almost killed him as you can see in the attached graph.



video

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה