נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 10 באפריל 2017

Burning My Fathers Tooth - שורפים את השינויים של אבא שלי

היום בלילה שכנים רוצחים עינו את אבא שלי באכזריות בלתי אנושית, שרפו לו את עצמות הפה, בדיוק כמו שהם עשו כאשר שרפו לו שן. כאן תיארתי את השיטות האלו. עכשיו הם רוצים לשרוף את שארית השיניים שלו.
הם רוצים לגזול ממנו את האפשרות לאכול.
הם באופן סיסטמטי עושים את זה לשני ההורים שלי. שיטת הקרנה זו פוגעת קשה בשמיעה. השמיעה של אמא שלי נפגעה קשה מאוד, במיוחד האוזן שמופנית לכיוון דירת השכנים כאשר היא ישנה.

בנוסף הם בישלו איברים הפנימיים של אמא שלי, גרמו לה סבל רב ולהתפתל מכאבים.

כמו כן הם ביצעו ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא על ידי שילוב מכות קרינה עותמתיות על הלב עם גרימת דום נשימה סדרתי. אפשר לראות זאת בגרף המצורף.

Today at night neighbors murderers tortured my father with extreme cruelty, they burned his mount bones, exactly like some time ago they burned his teeth. Here I described the method. Now they are trying to burn rest of his tooth.
They are trying to steal his ability to eat.
They are systematically irradiating my both parents using this method. It also severely damages the hearing. My mother's hearing was severely damaged, especially the ear which was pointed to neighbors apartment when she is sleeping.

In addition they violently cooked my mother's internal organs, causing her a lot of suffer and twisting in pain.

Also, they committed extreme murder attempts on my father by powerful radiation blows on the heart combined with evoking serial apnea. You can see this in the attached graph.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה