נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 30 במרץ 2017

The Mission Of My Blog - המטרה של הבלוג שלי

מפעילי ציוד קרינה המקומיים (שכנים רוצחים) ביצעו ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא בלילה. כפי שאפשר לראות בגרף המצורף.

כמו כן הם תקפו את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה נויטרונים.

אלה החיים שלנו במחנה ההשמדה המודרני, כל לילה עלול להיות האחרון עבור מישהו מבני משפחתי. אנחנו לא יודעים מתי בסופו של דבר הם יצליחו לרצוח אותנו.
אנחנו יודעים מה הם עושים איתנו, אבל רוב הקורבנות לא יודעים. זה בדיוק הדבר שאני רוצה לשנות בעזרת הבלוג שלי, לספר את הסיפור שלו, לת את העדויות שלנו ולספק ראיות מסויימות. הראיות זה מה שהופך את הבלוג שלי לייחודי בכל העולם, רק אני מספק ראיות לתקיפות גרעיניות, תקיפות נויטרונים וגמא.

Local radiation equipment operators (neighbors murderers) committed extreme murder attempts on my father at night. As you can see in the attached graph.

In addition, they attacked my parents with neutron radiation device.

This is the life in our modern extermination camp, every night can be the last one for someone from my family. We don't know when they eventually will manage to murder us.
We know what they are doing with us, but most of victims don't. This is what I want to change in my blog, to share the knowledge, tell our story, tell our testimonies and provide some evidence. The evidence is what making my blog unique in the world. Nobody else documents nuclear attacks, such as neutron and gamma attacks.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה