נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 13 במרץ 2017

Preparing Road Fatalities For The Week - מכינים שיהיו הרוגים בתאונות דרכים בשבוע הקרוב

אתמול במשך כל הלילה שכנים רוצחים עינו אותי על ידי מתניעת שינה. המטרה שלהם להכין אותי לשבוע, כלומר כדי שאתחיל שבוע מותש ואהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות. למשל בסיטואציה שאתם רואים לפניכם אם הייתי מגיב לא נכון, קרוב לודאי שהייתי נכנס לסטטיסטיקה השבועית.

אני בטוח שלא מעט אנשים נהרגים על הכבישים כי מכינים אותם באופן דומה כמו שמכינים אותי לכביש מידי לילה. זאת הסיבה למה למרות הטרנד העולמי של ירידה בכמות ההרוגים בתאונות הדרכים, כאן דווקא המצב מחמיר מידי שנה. מחמיר עד כדי כך שבשלטון רוצים לבחור שיטת חישוב אחרת כדי ליפות את המציאות.

את אבא ניסו בלילה לרצוח על ידי גרימת דום נשימה סדרתי בשילוב מכות קרינה עוצמתיות על הלב, כפי שאפשר לראות בגרף המצורף.

Yesterday neighbors murderers deprived me from sleep for an entire night. The purpose of the attack was to prepare me for the working week. For example in the following situation if I would not react correctly, probably my name would be added to the weekly statistics.

I'm sure that many people get killed on roads because they are prepared in a similar way for driving every night. This is why despite the world trend of less fatalities on the road, the situation here gets worse every year. The situation got so much worse that the government considering to change the method of calculation for road fatalities to make the situation look nicer.

Operators attempted to assassinate my father at night by combining evoking serial apnea and powerful radiation strikes on the heart.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה