נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 12 במרץ 2017

12 March

מפעילי ציוד קרינה המקומיים תקפו אותי בלילהנ באמצעות מתקן קרינה נויטרונים. ראינו רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 40 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא בסביבות 6), זאת גמא משנית כתוצאה מנויטרונים. כפי שאפשר לראות בקליפ המצורף.

מפעילי ציוד קרינה עינו אותי במשך כל הלילה על ידי עינוי מניעת שינה. החזיקו אותי בסטרס ולא אפשרו לי לישון. מטרת העינוי להתיש אותי כדי שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות. בצורה כזאת הם הכינו אותי לשבוע העבודה.

Local radiation equipment operators attacked me at night with neutron radiation device. We observed elevated gamma background radiation up to 40 uR/h (normal levels around 6 uR/h), it is secondary gamma caused by neutrons.

Operators tortured me for an entire night with sleep deprivation torture. They held me in stress so I could not get sleep. The purpose to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue. This way they prepared me for a working week.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה