נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 6 בפברואר 2017

The Night Which My Father Was Not Expected To Survive - הלילה שאבא שלי לא היה צפוי לשרוד

שכנים רוצחים ביצעו ניסיונות רצח קיצוניים נגד אבא שלי. למעשה הם ניסו לגמור את חייו באופן מיידי. בגרף המצורף אפשר ליראות כיצד בזמן שאבא שלי ישן הם מאיצים את ליבו של אבא שלי ל216 פעימות (זה לבד מסיק כדי לרצוח במקום קשיש חולה), ואז מנסים לעצור את הלב שלו, הדופק ירד פחות מ50. אבא שלי שרד בנס.

בשיטה כזאת רוצחים קשישים באופן המוני בהוסטלים ובתי אבות.

בנוסף, רוצחים תקפו אותי על ידי מתקן קרינה נויטרונים. בקלי המצורף אפשר לראות רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 41 מיקרו רנטגן לשעה, זאת גמא משנית כתוצאה מנויטרונים.

Neighbors murderers committed extreme assassination attempts on my father. Actually they attempted to finish his life instantly. You can see in the attached graph how they accelerating his pulse rate to 216 (this is far more than enough to murder old ill man instantly) and then attempting to stop his heart when the pulse went down to less than 50 bpm. My father survived only by miracle.
 
This is the method which is used to murder elderly in hostels and in retirement houses.

In addition, murderers attacked me with neutron radiation device, in clip you can see elevated gamma background radiation up to 41uR/h, it is secondary gamma caused by neutrons.

video

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה