נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 13 בפברואר 2017

Revenge By The Government For Not Accepting Death By Tortures - נקמת השלטון על כך שלא מקבלים גזר דין מוות בעינויים

שכנים רוצחים (סוחרי סמים ידועים למשטרה לשעבר וכרגע מענים למוות אנשים תמימים עבור הממשלה) באכזריות בלתי אנושית מענים כרגע אותי ואת אבא שלי. אבא שלי התעורר בגלל כאב בלתי נסבל שהם גורמים לו על ידי בישול האיברים וראש שלו. אותי מענים על ידי עינוי מניעת שינה, מחזיקים אותי בסטרס על ידי מתקן שגורם לויברציה בכל הגוף, כמו כן מבשלים לי לסירוגין רגליים וראש. זה ניסיון התנקשות בחיי בגלל שהם יודעים שבבוקר מצפה לי נהיגה ארוכה. למעשה ניתן להסיק שנציגי הממשלה נתנו להם פקודה לענות אותי כדי שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות. לא אכפת להם אם על הדרך יהרגו גם אנשים תמימים אקראיים. יותר מזה, סביר להניח שהם יכינו לי למכודות על הכביש כדי לגרום לי לעשות תאונות.

במשך כל זמן העינוים אנחנו שומעים בבירור צעדים של הרוצחים והזזות של ציוד כבד. העינויים כבר נמשכים מעל שעתיים.

זו נקמה של השלטו בגלל שאבא שלי פנה לאירגון ממשלתי האחרי בבקשה כדי שיפסיקו את הפעילות הזאת נגד משפחתי. הם מתנהלים כמו אירגון טרור, מחזיקים בבני משפחתי בתור בני ערובה וכל פעם מענישים אותנו על זה שאנחנו לא מוכנים לקבל את הגורל שהם הכינו לנו במחנה השמדה שליו הם הפכו את כל ארצנו - מוות בעינויים.

שיטת עינוי שהשתמשו נגדי אותה תיארתי - עינוי על ידי ויברציה גורם לכך שלחת הדם של הקורבן עולה, כולל לאנשים שיש להם לחץ דם נמוך או יציב שלא עולב בשום מקרה אחר. זאת שיטת רצח, קורבן מבוגר על כלי דם חלשים עלול למות. זאת אחת השיטות שהם משתמשים כדי לרצוח קשישים בהוסטלים ובתי אבות.

Neighbors murderers (ex drugs dealers known to police and currently torturing innocent people to death for the government) torturing now me and my father with inhuman cruelty. My father waked up because of insufferable pain when they violently cooked his organs and head. They are depriving me from sleep (sleep deprivation torture), holding me in stress using device which is causing vibration in a whole body. In addition they are cooking my legs and head. This is assassination attempt since they know that I'll have tomorrow very difficult drive. Actually, representatives of the government commanded them torture me so I'll get killed on drive because of fatigue. They don't care if random people will also get killed. Moreover, they will probably prepare traps on the road to force me making accident.

During the tortures, we all the time hear footsteps and movements of heavy equipment above our sleeping places. Tortures already lasting over two hours.

This is revenge from the government because my father applied to the responsible government organization asking them stopping this activity against my family. They act as terrorist organization, holding members of my family as hostages, and every time punishing us by cruel tortures when we don't agree to accept the destiny that they prepared for us in this extermination camp to which they converted our entire country - death by tortures.

Torture method that they used against me, torture by causing vibration - it is causing sharp increase in blood pressure, including for people who usually have low blood pressure or people who always have stable blood pressure which is not rising in any other circumstances. This is a method which can murder a victim with weak blood vessels, like elderly. This method of murder used against elderly in hostels and retirement houses.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה