נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 26 בפברואר 2017

Preparing An Accident For The Week - הכנת תאונת דרכים לשבוע

החל משעה כ1:30 בלילה שכנים רוצחים התחילו באכזריות בלתי אנושית לענות אותי: הם מבשלים לי ראש ורגליים עם מתקן רב עוצמה. לא ניתן לישון. מטרת העינוי מניעת שינה היא להתיש אותי על מנת שאהרג בתאונת דרכים - הם מכינים תאונה לשבוע הקרוב. במשך כל זמן העינויים אני שומע צעדים והזזות של ציוד כבד מעל מקום השינה שלי. תחושת הבעירה הבעירה מהעינויים כל כך חזקה שזה מרגיש כאילו שופכים לי מים רותחים על הרגליים ומכים את הראש שלי.

באותו מתקן בדיוק שכנים רוצחים באכזריות בלתי אנושית עינו את אבא שלי - בישלו לו את הראש.

כתוצאה מעינוי הזה, זה גורם לכאב ראש חזק שנמשך במשך כל היום אחרי זה.

בנוסף, שכנים רוצחים תקפו אותי פעמיים על ידי מתקן קרינה גמא בלילה בתור עינוי מניעת שינה (אי אפשר לישון בגלל האזעקות).

הזמן ששכנים רוצחים באכזריות עינו אותי, רשמנו שאים חדשים בדוזימטריה אלקטרומגנטית.
קצב הנתונים במצלמה ירד ב350KB/S כאשר כבר מספיק ירידה של 50KB/S כדי שיהיה בלתי אפשרי לישון.

ייתכן שהתאונה שהם מכינים היא לא רק על ידי להתיש אותי באמצעות עינויים, אלא אירגון ממשלתי האחראי הולך לשים מלכודת בדרכים, כפי שהם עשו בשבוע הקודם ולפני זה. כרגיל, לא אכפת להם אם אנשים אקראיים גם יהרגו.

בכל אופן, אם בגלל סיבה כלשהי לא תראו יותר עדכונים בבלוג שלי, אז תדעו שהתוכנית של ארגון ממשלתי חשאי הצליחה - כלומר הם רצחו אותי.

בלילה שכנים רוצחים ביצעו ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא, כפי שאפשר לראות בגרף המצורף. אבאר שלי היה צפוי למות בלילה.
אותי שכנים רוצחים צקפו בלילה באמצעות מתקן קרינה גמא, הופיעו רמות קרינה גמא גבוהות עד 39 מיקרו רנטגן לשעה, זאת גמא משנית כתוטצאה מנויטרונים, כפי שאפשר לראות בקליפ המצורף.


Starting from about 1:30AM neighbors murderers started violently torture me: they are cooking my head and my legs with very powerful device. The purpose of sleep deprivation torture is to exhaust me, so I'll get killed on drive because of fatigue - they are preparing an accident for the upcoming week. During all the torture time I hear footsteps and movements of heavy objects above my sleeping place.  The burning sensation is so strong in the legs, it feels like they spill boiling water, and striking my head with something heavy.

Neighbors murderers used exactly same device for torturing my father - they cooked his head.

This torture causing severe headache which last all day.

In addition, murderers attacked me twice with gamma radiation device at night, they did it as another unique method of sleep deprivation tortures (impossible to sleep because of alarm).

During the time when neighbors murderers violently tortured me at night we had a new record of electromagnetic dosemetry, the data rate decrease was 350KB/s, while when 50KB/s it is already impossible to sleep.].

It is possible that the accident that they are preparing is not only by exhausting me with tortures, but also the responsible government organization will set a trap for me on the road, like they did it last week and before that. Like always, they don't care of random people will also die.

If in any case I'll not update the blog anymore, you can consider it as government organization plan success - which means that they successfully assassinated me.

At night neighbors murderers committed extreme murder attempts on my father as you can see in the attached graph.  My father was supposed to die this night.
I have been attacked at night by murderers with neutron radiation device, as you can see in the attached clip, elevated gamma background radiation up to 39 uR/h caused by neutrons.
video

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה