נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 27 בפברואר 2017

Extreme Tortures - עינויים קיצוניים

בלילה שכנים רוצחים עינו את אבא באכזריות בלתי אנושית: בישלו לו בצורה רעה מאוד את הראש באותו אופן כמו עינו אותי ואת אבא שלי בלילה הקודם.

אותי תקפו פעמיים על ידי מתקן קרינה גמא בתור עינוי מניעת שינה (אי אפשר לישון בגלל האזעקות) ותקפו אותי על ידי מתקן קרינה נויטרונים - הופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 39 מיקרו רנטגן לשעה, זאת גמא משנית תכוצאה מנויטרונים.

לפ קבצים של מצלמה מחדר של ההורים שלי היה אפשר ליראות שעינו אותם באכזריות במשך כל הלילה על ידי מתקן קרינה אלקטרומגנטי עוצמתי, על ידי שיטת דוזימטריה הבאה נפגע קצב הנתונים בכל הקבצים.

בלילה שכנים רוצחים ביצעו ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא, כפי שאפשר לראות בגרף המצורף.

At night neighbors murderers tortured my father with extreme cruelty: they badly cooked his head, exactly like on previous night they tortured me and my father.

They attacked me twice with gamma radiation device as sleep deprivation torture (impossible to sleep because of alarm) and attacked me with neutron radiation device, we observed elevated gamma background radiation up to 39uR/h, it is secondary gamma caused by neutrons.

According to files from my parents sleep room camera, during the entire night when my parents were been violently tortured with high power electromagneitc device,using following dosimetry method we saw all the files had damaged data rate.

At night neighbors murderers committed extreme murder attempts on my father as you can see in the attached graph.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה