נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 2 בפברואר 2017

Extreme Assassination Attempt On My Father - ניסיות התנקשות קיצוני בחייו של אבא שלי

ניסיונות לרצוח את אבא שלי על ידי שיבוש גרימת דום נשימה סדרתי עם מכות קרינה עוצמתיות על הלב. בזמן התקיפות קצב הלב של הלב ירד לאבא שלי מתחת ל50, זאת הייתה נקודה שמפעילי ציוד קרינה תכננו לגמור את חייו של אבא שלי.
תקיפת נויטרונים נגד ההורים שלי בלילה.

תקיפת גמא נגד ההורים שלי במקום ציבורי. אנשים אקראים מסביב גם קיבלו את מנת הקרינה הזאת.



Murder attempts on my father by combining evoking serial apnea with powerful radiation strikes on heart. During the attacks, heart rate of my father went down below 50 bpm, it was the point when the operators planned that they will manage to finish my father's life.
Neutron attack against my parents at night.
Gamma attack against my parents in public place. Random people around also got the radiation dose.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה