נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 13 בפברואר 2017

Car Sabotage And Aggression To Make An Accident - חבלה ברכב ואלימות כדי לגרום לתאונה

היום בערב כאשר חזרתי לרכב שלי בחניון של העבודה, מצאתי סימנים של שמן על מושב הנוסע הקדמי. ככל הניראה סוכנים מארגון הממשלתי החשאי פרצו לרכב שלי בגלל סיבה כלשהי. ייתכן שהם התקינו כלשהם מכשירים (אולי מכשיר שגורם לכשל במנגנון כלשהו ברגע קריטי כדי לגרום לתאונה), פיזרו חומרים רעילים או חומרים רדיואקטיביים כדי לגרום לנזק בריאותי. ברור שאם זה מה שקרה, זה היה לא בגלל סיבה טובה, הרי המטרה שלהם לרצוח אותי ואת בני משפחתי.

כמו כן, כאשר נסעתי הביתה, ביציאה לכביש ראשי, הרכב מאחורי נצמד והתחיל באגרסיביות לצפור. המטרה שלו הייתה להבהיל אותי כדי שאעשה מהלך לא שקול ואצא לכביש לא פנוי - המטרה הייתה לגרום לתאונה בא אני אהרג. כרגיל, לא אכפת להם מקורבנות אקראיים.
כפי שמתואר בפוסט הקודם בו אני מוסר עדות על כך שבלילה עינו אותי, המהלך הזה בכביש היה מבוסס על כך שהתגובה שלי תיהיה לא נכונה בגלל שאני מותש כתוצאה מעינוי מניעת שינה. הם בנו על התגובה שלי, בכך שיבהילו אותי ואצא לכביש לא פנוי.

Today at evening when I returned to my car in work place parking lot, I found tracks of engine oil on the front passenger seat. Looks like agents of secret government organization braked into my car because of some reason. Perhaps they installed some devices (like device which can sabotage some on board equipment to cause an accident), filled my car with poisons or radioactive materials to cause health damage. If this is the case, it is clear that their goal was not good, because their goal is to murder me and my family.

In addition, when I driven home, before the merge lane to the main road, some vehicle from behind started tailgating me and aggressively non stop horn. The purpose of this aggression was to scare me, so I'll do a dangerous maneuver and get killed while merging to the main road. As always, they don't care about random victims.
As it was described in the previous post, where I provided my testimony about how I was tortured at night, this act on the road was planned this way because they knew that I supposed to be exhausted by sleep deprivation tortures from the night. They counted on this fact and thought that my reaction will be incorrect and I'll be scared and merge to the road.
_____________________________________________________________
ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא בלילה על ידי שילוב מכות קרינה עוצמתיות על הלב עם גרימת דום נשימה סדרתי. תוכלו לראות את זה בגרף המצורף.

תקיפת נויטרונים נגד ההורים בלילה, צפינו ברמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 38 מיקרו רנטגן לשעה, זאת גמא משנית כתוצאה מנויטרונים. תוכלו לראות את זה בקליפ המצורף.

Extreme murder attempts on my father at night by combining powerful radiation strikes on the heart with evoking serial apnea. You can see this in the attached graph,
Neutron attack against my parents at night, we observed elevated gamma background radiation up to 38 uR/h, this is secondary gamma caused by neutrons. You can see this in the attached clip.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה