נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שבת, 14 בינואר 2017

Value Of Life - ערך לחיים

שכנים רוצחים ביצעו ניסיונות אכזריים במיוחד של התנקשות בחיי אבא שלי. הם גרמו לאירועי דום נשימה ארוכים במיוחד והחזיקו את אבא שלי בהיפוקסיה אמורה מאוד במשך זמן רב. זה היה ניסיון ממשי לגמור את חייו של אבא שלי שלי, זה נס שהוא הצליח לשרוד.

אותי הרוצחים תקפו עם מתקן קרינה נויטרונים. לתקוף אדם חולה עם מתקן קרינה נויטרונים, הם עלולים לגרום למוטציה של וירוס שיתפזר בעולם יגבלה מיליונים של חיי אדם. אבל מה אכפת להם? הם לא מעריכים חיי אדם. זאת גם הייתה הסיבה למה סוכנות ממשלתית האחראית על תוכנית השמדת האזרחים בחרו אותם.


תקיפת נויטרונים  נוספת הרוצחים ביצעו נגד ההורים בלילה, בקליפ אפשר לראות רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 38 מיקרו רנטגן לשעה, זו גמא משנית כתוצרה מנויטרונים.


Neighbors murderers committed extremely cruel assassination attempts on my father. They evoked very long apnea events and held my father is very severe hypoxia for a long time. This was actual attempt to finish my father's life. It is only a miracle that he managed to survive.

Murderers attacked me with neutron radiation device. Attacking ill person with neutron radiation device can cause mutation of the virus which can wide spread and kill millions of people. But why they would care? They don't value human life. This is also the reason why government ministry has chosen them.

Another neutron attack murderers committed against my parents at night. You can see this in the attached clip with elevated gamma background radiation up to 38 uR/h, it is secondary gamma caused by neutrons.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה