נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שבת, 28 בינואר 2017

The Night That My Father Was Not Expected To Survive - הלילה שאבא שלי לא היה צפוי לשרוד

הלילה שכנים רוצחים ביצעו ניסיונות קיצוניים לרצוח את אבא על ידי גרימת דום נשימה סדרתי בשילוב מכות קרינה עותמתיות על הלב. הם החזיקו את אבא שלי במצב של היפוקסיה חמורה למשך יותר מ6 דקות. זה מצב של מוות כמעט ודאי. אבא שלי לא היה אמור לפי התוכנית של הרוצחים לשרוד את הלילה הזה.
בסביבות השעה 6 בבוקר כאשר ניגשתי לאבא שלי ראיתי שהוא לא נושם. הערתי אותי על מנת שהוא יתחיל לנשום.

רוצחים תקפו את ההורים שלי בלילה על ידי מתקן קרינה נויטרונים. כמו כן הם ביצעו תקיפת נויטרונים נגדי, צפינו ברמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 38 מיקרו רנטגן לשעה, זאת גמא משנית כתוצאה מנויטרונים (אפשר לראות זאת בקליפ המצורף).

בזה צמאון הדם של הרוצחים לא נגמר. הם תקפו אותי 3פעמים על ידי מתקן קרינה גמא בתור עינוי מניעת שינה (אי אפשר לישון בגלל האזעקות).

At night neighbors murderers committed extreme murder attempts on my father. They committed assassination attempts on my father by combining evoking serial apnea with powerful radiation blows on the heart. They held my father in severe hypoxia for longer than 6 minutes. This is almost certain death. According to plan of the murderers, my father was not expected to survive the night.
When I came to my father's bed at 6:00AM he did not breath. I waked him up to force him breathing.

Murderers committed neutron attack against my parents at night. Another attacked they committed against me - we observed elevated gamma background radiation up to 38 uR/h, this is secondary gamma caused by neutrons (as you can see in the attached clip).

By this murderers blood thirst was not ended. They committed 3 gamma attacks against me as sleep deprivation torture (impossible to sleep because of alarms).







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה