נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

Deadly Road Trap - מלכודת מוות בדרכים

כפי שצפיתי, בדרך חיכתה לי מלכודת מתוכננת בשילוב עם עינוי מניעת שינה מהלילה.

כאשר נסעתי ברכב שלי באיזור עם הפרדה בין כיווני הנסיעה עם צמחים מה שמגביל את שדה הראיה מצד השני, שלחו כלב גדול (ניראה כמו לברדוד) שרץ במסלול ישר וחצה את הכביש במהירות גדולה מאוד. כל זה נמשך פחות מ3 שניות. התזמון היה מושלם, הם חישבו את זה מאוד מדוייק לפי מהירות ומרחק.
המטרה שלהם הייתה או:
1. לגרום לכך שאדרוס את הכלב, אגרום נזק לרכב שלי.
2. לגרום לי לתמרן בצורה חדה ולפגוע במדרכה, כדי שהרכב יתהפך.
3. לגרום לי לעצור כדי לתת לי מכות כאשר כביכול פגעתי בכלב.

אך, תמרנתי באופן פחות חד ממה שהם תכננו, לא דרסתי את הכלב, לא התהפכתי והרכב שלי לא נפגע.

לברדור זה זמן כלבים מאוד חכם, קל מאוד ללמד אותם לבצע פקודות. הכלב מעולם לא היה רץ בעצמו כל כך מהר לחצות את הדרך (הרי הוא התחיל לרוץ מהר מאוד כאשר לא היו רכבים חוצים והוא עדיין לא יכל לראות א הרכב שלי). מישהו מצד השני של הרחוב הצידי שלח את הכלב לרוץ.

אני חושש הם ימשיכו לצוד אותי בדרך. פעם הבאה הם ישלחו רכב כדי שאהרג, או אדם שהם מוכנים לוותר אליו (למשל נרקומן) כדי לאלץ אותי לתמרן ולההרג או לפגוע באדם כדי לסבך אותי מבחינה חוקית. זאת בדיוק הדרך שפועלים שירותים החשאיים נגד אנשים שעושים להם "צרות" (חושים פשעים נגד האנושות שהם מבצעים).

לפי הסטטיסטיקה, מצד של תאונות דרכים בכבישים מחמיר עוד יותר, למרות שיפור תשתיות ורכבים בטיחותיים יותר. הסיבה? אם אתם קוראים את הבלוג אתם יודעים אותה.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4872700,00.html

As I wrote this morning, on the road trap was awaiting me, it was done with combination of sleep deprivation torture from the last night.

When I drove my car in a road with separation of plants between the driving directions, what limits the view angle, they sent a large dog (looks like Labrador) to cross the road very fast, it ran on gallop speed. All this happened in less than 3 seconds. The timing was perfect, they calculated very precisely the speed and the distance.
Their goal was one of the following:
1. Force me ram the dog and damage my car.
2. Force me maneuver and hit the sidewalk, so car will roll over.
3. Force me to stop, and get beaten because supposedly I hit the dog.

However, I maneuvered, but less than they thought, so I saved the dog from the kill and did not ram it, and also my car has not roll over.

Labrador is a very smart dog species, it is easy to train them. It would never run by its own so fast to cross the road (there were no other vehicles crossing the road at the moment and it could not see my vehicle yet). Somebody sent it from the side street exactly in a perfect timing.

I'm afraid that they will continue hunting me on the road. Next time they will probably will send a car to make me get killed, or even an expendable human (for example drugs addict) to make me get killed on maneuver, damage my car or cause law troubles. These methods exactly are the way that the secret services getting rid silently of unwanted citizens when they starting making "troubles" (like revealing the truth about their crimes against humanity) for them.

According to statistics, road fatalities this year getting even worse, despite better road, safer cars. Why? If you are reading my blog, you know why.
Here is statistics report (in Hebrew): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4872700,00.html





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה