נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 14 בספטמבר 2016

Fanatic attacks an murder attempt - תקיפות פנאטיות וניסיון רצח

שכנים רוצחים תככנו  לרצוח אותי: עינו אותי במשך כל הלילה על ידי עינוי מניעת שינה - החזיקו אותי בסטרס, לא יכולתי להרדם. כדי לוודא שלא תיהיה לי אפשרות לישון, תקפו אותי 5 פעמים על ידי  מתקן קרינה גמא - אזעקות לא מאפשרות לישון. התוכנית שלהם הייתה להתיש אותי כדי שאהרג בתאונת דרכים.
תקפו את  הורים לי פעמיים על ידי מתקן קרינה נויטרונים בלילה ותקפו את אבא פעם נוספת במהלך היום. בנוסף,ניסיונות לרצוח את אבא בלילה היו כה קיצוניים שמפעילי ציוד קרינה לא ציפו שהוא ישרוד את הלילה.

Neighbors murderers planned assassination attempt on me. They tortured me with sleep sleep deprivation, held me in stress which did not allow me to sleep. To ensure so I will not have a sleep, thy attacked me 5 times with gamma radiation device - alarms do not allow to sleep. They exhausted me so I will get killed on drive because of fatigue.
They attacked my parents twice with neutron radiation device at night, and attacked my father another time at daytime. Also, at night murder attempts on my father were so extreme that he was not expected to survive the night.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה