נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

תקיפות נויטרונים חזרו - Neutron attacks have returned

אתמול בערב הגיע לדירת החשודים בחור החשוד כמשתתף בתקיפות קרינה האכזריות ביותר שכתוצאה אבא שלי אושפז מספר פעמים בבית חולים. היום בערב הוא שוב הגיע.

שכנים רוצחים (סוחרי סמים לשעבר, כרגע רוצחים בשירות השלטון) תקפו אותי בלילה על ידי מתקן קרינה ניוטרונים באפן עוצמתי במיוחד - קיבלתי מנה מפלצתית לפחות 20 מיקרו סיוורט של נויטרונים מהירים. בנוסף עינו אותי באכזריות על ידי מניעת שינה: בישלו לי חזה ורגליים.

בערב תקפו את ההורים שלי על ידי מתקם קרינה נויטרונים, נוספה מנה של 10 מיקרו סיוורט נויטרונים מהירים (בנוסף לרמות קרינה גמא רקע גבוהות שנמדדו אצלם בלילה - גמא משנית כתוצאה מנויטרונים).

ראיות יפורמו במהשך.

Yesterday at evening arrives suspected participant in most powerful nuclear attacks (result of these attack was when my father hospitalized due to very high radiation doses). Today at evening he arrived again.

Neighbors murderers (ex drugs dealers, currently murderers on government service) attacked me at night with neutron radiation device, it was very powerful attack and I got monstrous dose of at least 20 uSv fast neutrons. In addition they violently tortured me, deprived me from sleep: cooked my chest and legs.

At evening murderers attacked my parents with neutron radiation device, they got 10 uSv dose of fast neutrons. It was in addition to nigh doese which they got when we observed elevated gamma background radiation (secondary gamma caused by neutrons).

Evidence will be published later.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה