נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

How road fatalities are genefated - כיצד מחוללים תאונות עם הרוגים בכבישים

שכנים רוצחים תקפו אותי בזמן שישנתי 5 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא (סך הכל 8 תקיפות בלילה). מכיוון שהם ידעו שהולכת להיות לי נהיגה קשה, מדובר בניסיון להרוג. הרי תקיפות גמא משמשות בתור עינוי מניעת שינה ייחודי במקרה שלנו: האזעקות והחשש לתקיפות חוזרות לא מאפשרים לישון. בבוקר אני קם מותש וצריך לנהוג, הם משחררים אותי לכביש במצב שאני עלול לההרג כתוצאה מעייפות. יש יגידו לא לנהוג. אבל זה בלתי אפשרי כי זה אומר לחלוטין לוותר על החיים ולתת לרוצחים את מה שהם רוצים להשיג: למוטט את החיים. אי אפשר אחרי כל תקיפה להשאר בבית (הרי הם תוקפים כל הזמן ללא הפסקה), אחרת לא היה לי עבודה ועבודה דרושה כדי לאכול ולחיות.
זה קורה להרבה מאוד אנשים תמימים בארץ, מענים אותם בזמן השינה (באמצעים רבים, כולל גרימת כאב, החזקה בסטרס ועוד) ורובם לא מבינים מה קורה. לכן מצב בכבישים כל הזמן מחמיר.
בקית הזה יש תוספת של 25% הרוגים בכבישים לאומת הקית הקודם: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4842239,00.html

בנוסף אני מפרסם תקיפת נויטרונים שבוצעה נגד ההורים שלי וניסיונות לרצוח את אבא שלי בגרף המצורף.

During my sleep time neighbors murderers attacked me 5 times with gamma radiation device (8 attacks total at night). They are using it as sleep deprivation torture because it is impossible to sleep with multiple alarms and awaiting the next attack every time. They knew I am going to have a difficult driving today, so they planned it to be an assassination attempt so I'll get killed on drive because of fatigue. Somebody may ask me, why I am going to drive exhausted instead of staying home. It is impossible to stop the life, it would mean that I let them win and reach their goal: ruin my  life. I cannot just stay home every time when they attack (and they attack non stop), I would loose my job. And I need a job because I need eat every day and live.
It happens with many innocent people who are being tortured at sleep time. Most of them are not aware about it (many methods of sleep deprivation are used: evoking pain, holding victim in stress and etc.). This is the reason why road fatalities getting worse all the time, despite improvements in infrastructure. This summer we have +25% in road fatalities (Hebrew): http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4842239,00.html

In addition I'm publishing neutron attack from the night and graph showing murder attempts against my father.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה