נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שישי, 19 באוגוסט 2016

Another Planned Murder - עוד רצח מתוכנן

18 אוגוסט

שכנים רוציים עינו אותי באכזריות במשך כל הלילה על ידי מניעת שינה. הם תקפו אותי 3 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא ובישלו לי רגליים. כמו כן הפעילו מתקן רב עוצמה שהחזיק אותי בסטרס ולא אפשר לי להרדם. המטרה שלהם היא רצח מתוכנן: הם התישו אותי כדי האררג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.

בנוסף לזה שכנים רוצחים ביצעו ניסיונות רצח קיצוניים נגד אבא שלי בלילה על ידי גרימת דום נשימה סדרתי בשילוב עם מכות קרינה עוצמתיות על הלב. אפשר לראות זאת בגרף המצורף.

ביום, תקפו את ההורים שלי מחוץ לבית על ידי מתקן קרינה גמא (קליפ), כאשר הורים חזרו הביתה שכנים תקפו את אבא שלי על ידי מתקן קרינה נויטרונים.

בלילה ראינו רמות קרינה גמא רקע גבוהות בחדר שינה של ההורים, 41 מיקרו רנטגן לשעה, זה מעיד על תקיפת נויטרונים שביצעו הרוצחים בלילה (גמא משנית כתוצאה מנויטרונים) - אפשר לראות בקליפ השני.

18 Aug

Neighbors murderers violently tortured me during the entire night, they deprived me from sleep. They committed 3 gamma attacks against me, and cooked my legs. In addition they used very powerful radiation device which held me in stress and did not allow falling to sleep. It was planned murder, they exhausted me and planned so I'll get killed on drive because of fatigue.

In addition, neighbors murderers committed extreme murder attempts on my father evoking apnea and combining it with powerful radiation blows on heart. You can see it in the attached graph.

During daytime my parents were been attacked with gamma radiation device outside of our home (attached clip), when parents returned home, father was attached with neutron radiation device.

At night we observed in parents sleep room elevated background gamma radiation up to 41 uR/h - it is secondary gamma caused by neutrons - you can see it in the second attached clip.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה