נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 22 באוגוסט 2016

פקודות של הסוכנות - Agency Orders

כפי שצפוי מסוכנות של השלטון שפועלת כמו אירגון טרור, העינויים בלילה הוחמרו.
שכנים רוצחים קיבלו הוראות מהמפקדים שלהם לגרום הכי הרבה נזק שהם יכולים בלילה, לכן הם משתמשים במתקנים שגורמים לכאב בלתי נסבל, באכזריות עינו את ההורים שלי שהתפתלו מכאבים. זה למעשה פקודה מהסוכנות לעינויים אכזריים יותר.

רוצחים עינו אותי על ידי מניעת שינה במשך כל הלילה: בישלו לי ראש והחזיקו אותי בסטרס כדי שלא תיהיה לי אפשרות להרדם עד 5 בבוקר. אז הם עברו לעשות את אותו הדבר לאבא ואמא שלי.

As expected from government's agency which acts like a terrorist organization, the night tortures have been worsen.
Neighbors murderers received orders from their superiors inflict as much damage as possible during the night, so they are using devices which causing insufferable pain, violently tortured my parents making them twisting in pain. Actually the agency ordered more violent tortures.

Murderers deprived me from sleep all the night: cooked my head and held me in stress which did not allow me to sleep until 5AM. Then they switched doing the same to my father and mother.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה