נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 28 ביולי 2016

Repeated planned murder - ניסיון חוזר לרצח מתוכנן

שכנים רוצחים שוב תכננו לרצוח אותנו. הפעם  הם יעינו אותי על ידי מניעת שינה בעזרת מתקן קרינה רב עוצמה. הם כיוונו את המתקן על הראש שלי והפעילו במשך זמן רב. המתקן משתק את הקורבן ולא מאפשר לישון וגם לא מאפשר להתעורר ולזוז. כאשר התעוררתי הראיה שלי הייתה מטושטשת. כת אותו מתקן הם הפעילו גם נגד אבא שלי. את אמא ניסו לרצוח על ידי תקיפות על הלב. במשך כל זמן התקיפות שמענו בבירור הזזה של עצמים כבדים מעל מקומות השינה שלנו וצעדים של השכנים. בלילה תקפה אותנו אותה מעילת תיוד קרינה אכזרית במיוחד מסוף השבוע. הסיבה לתקיפות אכזריות בלילה האחרון כי מפעילים  ידעו שלי ולאבא שלי הולכות להיות היום נהיגות מסובכות במיוחד.
At night radiation equipment operators again planned murder us. This time they deprived me from sleep with extremely powerful radiation device. Operators pointed the device on my head, it paralized me so i could not move, could not wake up but was also not on a sleep. When i waked up my sigh was blurry. This todture lasted long time. Same attack was committed against my father. Operators atempted to murder my mother by attacking her heart. During all time of attacks we clearly heard footsteps and movement of heavy equipment above our sleeping places. Attacks were committed by same extremely cruel member of suspected family that violently attacked us last weekend. The reason for so cruel attacks because operators knew me and my father going to have very difficult drives today, so they planned accordingly.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה