נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שישי, 1 ביולי 2016

תקיפות פנאטיות של סוף שבוע - Fanatic Weekend Attacks

היום בלילה מפעילי ציוד קרינה תקפו אותנו בפנאטיות: 7 תקיפות גמא, עינויים בלתי אנושיים. בלילה מפעילי ציוד קרינה הדגימו לי כיצד מידי לילה הם מבשלים לאבא שלי את הרגליים - הם בישלו לי רגליים באותו אופן, ההרגשה ממש דומה לצליה, הרגשתי שהעור של רגליים שלי רותח.

זה בנוסף לניסיונות רצח אכזריים.

אפרסם ראיות בהמשך. כרגע שירותים החשאיים חיבלו לי בקו האינטרנט הביתי. זאת בדיוק דוגמא קטנטנה של שיטות של שירותים החשאיים כיצד הם שומרים על הסודיות, כפי שפרסמתי בפוסט הקודם.

Today at night radiation equipment operators fanatically attacked us: 7 gamma attacks, inhuman tortures. At night operators demonstrated me how they are cooking my father's legs - they did the same for me, the sensation is like grilling, I felt my legs skin is boiling.

I'll publish the evidence later. Now my home internet line was sabotaged by secret services. This is exactly small example of methods used by secret services to keep the operation secret like I published in my previous post.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה