נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 4 ביולי 2016

Dissident Criminalization - הפללת מתנגדים

לשלטון חשוב מאוד להצדיק את הפעילות שלהם נגד אנשים שסומנו כמטרות. לכן הם עובדים חזק מאוד כדי לגבש דעת קהל. הם רוצים שהאנשים יקבלו את זה שסומן כמטרה באדם רע, פושע, חולה נפש. המטרה לגזול מהקורבן אפשרות לקבל תמיכה. עובדים גם על מצב הנפשי של הקורבן, זה כולל התרדות על ידי כנופיה וכד'. הם רוצים לשבור את הקורבן.
המטרות האלו מאוד נפוצות וזה תמיד נעשה עם אנשים שסומנו כמטרות.

כדי לגבש דעת קהל, הם צריכים להציג שהקורבן אדם רע, אדם שמחפש לריב עם כולם. הפללה היא שיטה מאוד נפוצה, מנסים להפליל את הקורבן בדרכים מגוונות.
למשל במקרה שלי ניסו לעשות את זה כאשר מישהו הגיד שתלונה במשטרה שחטפתי את הכלב שלו. משטרה עשתה חיפוש במקום מיגוריי. אילו לא היו לי ראיות שמוכיחות שבזמן הזה הייתי בבית, התהליך היה נמשך.
למה אני בתור מהנדס צריך לרוץ ברחובות ולחטוף כלבים? אין לי דברים יותר טובים לעשות?
הפעם ניסו משהו שונה. שלחו ילד לכביש במטרה שאפגע בו ברכב. הם לקחו בחשבון שמענים אותי באופן קבוע בלילות על ידי מניעת שינה, לכן בדיוק כשאר נסעתי עם הרכב בתנאי דרך מסובכים, שלחו ילד שקפץ לכביש. אני מכיר היטב טריקים מסוג כזה, בעבר אותו תעלול בוצע נגד נהג אוטובוס. גם הפעם בני אותה משפחה שלחו ילד לכביש, הפעם הם הסיתו ילד מקהילה אחרת. המטרה הייתה להפליל אותי וכדי שיהיה קונפליקט עם ההורים של אותו ילד. הם נקטו בשיטה זו בגלל שאותה משפחה שיזמה את זה, ערך שלהם לחיים מאוד קטן.

בזמן שפרסמי את הפוסט הזה, שירותי הםשאיים שוב חסמו את קו אינרנט הביתי שלי. בצורה כזאת הם מפעילים עליי לחץ, רוצים שאני אפסיק לפרסם. אך, כיצד אני יכול להפסיק לפרסם, כאשר הם תוקפים אותנו באכזריות כזו? גם בלילה הזה ניסו לרצוח את אבא שלי על ידי גרימת דום נשימה סדרתי.

It is very important for the government to justify their activity against targeted individuals. So they are working hard to make sure that surrounding people will think bad things about the victim. They want that the victim will be a bad person, mentally ill, criminal in eyes of the people. They want to take from the victim an ability to have support from the people. They also working to make the victim mentally weak, they are doing so by gang stalking, and etc. The purpose of all this to break the victim. These goals are very common and it is always done with targeted individuals.

The make the people think bad about the victim, they need to show a victim as somebody who seeking conflicts with everyone. Criminalization is a very common method, they try to criminalize the victim in many ways.
For example, in my case they tried to make like I hijacked somebody's dog. Somebody complained to the police, police did search in my apartment. If I would not have an evidence that I was at home at the time, this process would continue.
Why me, an engineer should run in streets and hijack dogs? I don't have better things to do?
This time they tried something different. They sent a kid to the road so I would hit him with my car. They planned it because knew that I have been tortured at nights with sleep deprivation torture, so they did it in difficult traffic conditions. However, I already well familiar with tricks like this, some time ago same trick was done against a bus driver. This time also members of same family did this, they sent a kid from other community to run the road. They wanted to criminalize me and also so I'll have conflict with his parents. They used this method because they have no value for the life.

When I published this post, my internet line was sabotaged again by secret services. They are trying to apply a pressure on me so I'll stop publishing. However, I cannot stop publishing when they attacking us so violently. Last night they attempted to murder my father by evoking serial deep apnea.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה