נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 17 ביולי 2016

תקיפות באכזריות בלתי אנושית - Attacks With Inhuman Cruelty

ניסיונות רצח שבוצעו בלילה נגד אבא שלי היו קיצוניים לחלוטין, לפי תוכנית של מפעילי ציוד קרינה את הלילה הזה אבא שלי לא היה אמור לשרוד (בדיוק כמו בלילה הקודם, אך הפעם הם שינו מעט טקטיקה וביצעו מכות קרינה עוצמתיות מרובות על הלב).

בלילה עינו את שני ההוריםן שלי באכזריות בלתי אנושית תוך גרימת כאב בלתי נסבל, הורים שלי לא יכלו לישון במשל כל הלילה.
אותי תקפו 4 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא בתור עינוי מניעת שינה - מפעילי ציוד קרינה ידעו שיש לי נסיעה קשה מאוד בשעות מוקדמות של הבוקר, הם רצו לוודא שאצא לכביש מותש על מנת שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.

כמו כן תקפו פעמיים את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה נויטרונים.

כל התקיפות בוצעו על ידי מפעילת ציוד קרינה האכזרית ביותר, בת משפחת החשודים.

Extreme murder attempts were committed at night against my father, according to plans of operators my father was not expected to survive this night (exactly like previous night, but this time they changed tactics and added a lot of powerful radiation blows on the heart).

At night my both parents were been extremely tortured, operators inflicted insufferable pain, my parents could not sleep for the entire night.
I have been attacked 4 times with gamma radiation device - operators knew that I'm going to have very difficult drive very early at morning, so they wanted to make sure that I'll be driving while I'm exhausted so I'll get killed on drive because of fatigue.

In addition, they attacked my parents twice with neutron radiation device.
All attacks were been committed by most cruel radiation equipment operator, member of suspected family.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה