נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 8 ביוני 2016

שכנים ניסו לרצוח אותי ואת אבא שלי - Neighbors Attempted To Murder Me And My Father

בלילה הזה מפעילי ציוד קרינה מקומיים (שכנים רוצחים - סוחרי סמים ידועים למשטרה לשעבר ועכשיו מפעילי ציוד קרינה עבור השלטון שמענים למוות אנשים תמימים) עוד יותר הקצינו ניסיונות רצח שביצעו נגד אבא שלי. בגראפים המצורפים אתם יכולים לראות מצבים שמהווים למעשה מוות כמעט ודאי, בדיוק בשיטות האלה רוצחים קשישים תמימים בהוסטלים.
אך הם רוצחים לא רק קשישים, גם אנשים  בריאים רבים נפטרים מדום לב פתאומי ללא הסבר רפואי.

בלילה מפעילי ציוד קרינה בנוסף לניסיונות לגמור את חייו של אבא שלי ביצעו ניסיון לרצוח אותי: הם תקפו את הלב שלי. שכבתי על הצד השמאלי שלי וכאשר הסתובבתי עם הגב לכיוון דירת החשודים שמעליי, הם ניצלו את ההזדמנות שליבי נחשף ותקפו. הרגשתי כאב חריף, התעוררתי מיד. כל איזור הגוף שהיה מופנה לכיוון דירת השכנים, הרגשתי שהעור בוער - זה אפקט של שדה אלקטרומגנטי ממכשיר בעזרתו הם תקפו אותי. קוטר קרינה של מכשיר הזה בסביבות מטר. זה אותו מתקן קרינה עוצמתי שאני מסמן את הפעילות שלו בכל הגראפים של סטורצייה בתור ראיה כיצד הם רוצחים את אבא שלי. הפעם הם רצו להדגים לי כיצד הם רוצחים בעזרת המתקן הזה. זה אמור היה להיות לילה של שני ציפורים במכה אחת, המפעילים רצו לרצוח אותי ואת אבא שלי.
בהמשך הלילה מפעילי ציוד קרינה עינו אותי באכזריות, בישלו לי איברים הפנימיים באיזור הבטן. אני הרגשתי שכל האיברים אצלי רותחים.

מפעילי ציוד קרינה באכזריות בלתי אנושית עינו את שני ההורים שלי, בישלו להם איברים הפנימיים תוך גרימת כאב בלתי נסבל.

אנחנו יודעים מה קורה איתנו, מי תוקף אותנו ומטעם מי (מטעם השלטון). כל הפעילות נגדינו הפכה לטרור גלוי.

At night local radiation equipment operators (neighbors murderers - ex known to the police drugs dealers, and currently radiation equipment operators torturing innocent people to death for the government) pushed murder attempts on my father even further. In the attached graphs you can see situation which are almost certain death,these methods are used for murdering elderly in hostels. But not only elderly, many people healthy also dying because of sudden cardiac arrest without a medical explanation.

In addition to extreme murder attempts committed on my father, radiation equipment operators also committed murder attempts on me: they attacked my heart. I lay in the bed on my left side, and when turned over exposing my back to the upper side (suspected apartment located there), operators used the moment when I exposed my heart and attacked me. I waked up because of sharp pain, and my side which was turned to the upper apartment - all the skin was burning in 1 meter spot. It was powerful electromagnetic radiation device that I always mark in the saturation graphs which are published as evidence for murder attempts on my father. This time operators wanted to remind me how they are murdering with this device. It supposed to be night of two birds with one shot - operators wanted murder me and my father.
In next night hours operators violently tortured me, they cooked my internal organs in the region of stomach, I felt all my organs boiling from inside.

Radiation equipment operators violently tortured my both parents, with inhuman cruelty operators cooked internal organs inflicting insufferable pain.

We know what is happening with us, who is attacking us and who is ordering these attacks (the government). Therefore all the activity against our family is overt terrorism.
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה