נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום חמישי, 2 ביוני 2016

Extreme Tortures Of My Parents - עינויים קיצוניים של ההורים שלי

2 יוני

בנוסף לניסיונות רצח אכזריים במיוחד נגד אבא שלי, מפעילי ציוד קרינה עינו באכזריות בלתי אנושית את שני ההורים שלי. מפעילי ציוד קרינה בישלו איברים פנימיים על ידי מתקן רב עוצמה, הם גרמו להורים שלי כאבים בלתי נסבלים, הורים שלי התפתלו בכאבים במשך כל הלילה.

מפעילי ציוד קרינה תקפו אותי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים, ראינו רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 38 מיקרו רנטגל לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית כתוצאה מניוטרונים - אפשר לראות בקליפ המצורף.


כמו כן, מפעילי ציוד קרינה תקפו אותי על ידי מתקן גרעיני רב עוצמה שגרם למונה גייגר להתקע במשך זמן רב. זה אומר שעוצמת האנרגייה הייתה הרבה יותר גדולה מאשר מונה גייגר יכל להתמודד. אפשר לראות זאת בקליפ  בשני מצורף, כאן אפשר לקרוא הסבר על המשמעות של מה שרואים בסירטון.


2 June

In addition to extreme murder attempts on my father, radiation equipment operators tortured my both parents with extreme cruelty. Operators cooked internal organs of my parents with very powerful radiation device, they inflicted insufferable pain, my parents twisted in pain for the entire night.

Radiation equipment operators attacked me with neutron radiation device, we observed elevated background gamma rates of 38 uR/h (normal levels are around 6 uR/h), it is secondary gamma caused by neutrons - you can see in the attached clip.

In addition, operators committed extremely powerful nuclear attack against me, it caused Geiger counter saturate for a long time. It means that the nuclear energy was far beyond the metering capabilities of my Geiger counter. You can see it in the second attached clip, here you can read explanation for what you see in the movie.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה