נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 27 ביוני 2016

Extreme Tortures By Deviant Torturer - עינויים אכזריים ממענה סוטה

מפעילי ציוד קרינה עובדים בטקטיקה כדי להגדיל את הכיסוי שלהם להצלחה (רצח של אדם תמים). הם מבצעים ניסיונות רצח משולבים נגד אבא שלי על מנת לגמור את חייו. הם מחזיקים אותו בהיפוקסייה ארוכה מאוד ולא מאפשרים לו לנשום על ידי שיתוק מרכז הנשימה של המוח, ואז מכים במתקן אלקטרומגנטי חזק כדי לרצוח במקום. וגם כל הזמן חוזרים על ניסיונות רצח בשיטות האלו.

הלילה בנוסף לניסיונות רצח קיצוניים, העינויים היו קיצוניים. שכנה סדיסטית במשך כל הלילה עבדה קשה מאוד: הורים שלי ספגו עינויים בלתי אנושיים במשך כל הלילה, זה כלל בישול איברים הפנימיים תוך גרימת כאב בלתי נסבל ובישול איזור האשכים לאבא שלי. מפעילת ציוד קירנה זו סוטה מין, זה חותם עינויים ייחודי שלה שהיא תוקפת עברי מין של הקורבנות שלה.

אותי עינו במשך כל הלילה על ידי עינוי מניעת שינה, זה כלל שדה אלקטרומגנטי שלא אפשר לי להרדם בשילוב עם 5 תקיפות קרינה גמא (אזעקות). המטרה הייתה להתיש אותי כדי שאהרג בתאונת דרכים בתוצאה מעייפות.

במשך כל זמן העינויים והתקיפות,ש מעתי צעדים מעל מקום השינה שלי והזזות של ציוד כבד.

בנוסף מפעילי ציוד קרינה תקפו את ההורים שלי ואותי על ידי מתקן קרינה נויטרונים (במקרה שלי אפשר לראות בקליפ רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 39 מיקרו רנטגן - זאת גמא משנית כתוצאה מנויטרונים והאזעקה היא מתקיפת גמא שהייתה כדקה לפני זה).

Radiation equipment operators using tactics to increase their chance to success (murder of innocent person). They are committing combined murder attempts on my father, because they want finish his life as soon as possible. They are maintaining very long deep levels of hypoxia and not allowing my father to breath (disabling brain breathing center), and then strike with powerful electromagnetic device for instant murder. They repeat all the time this method of murder.

In addition, at night we were been extremely tortured. Sadistic neighbor worked very hard at night: my parents were violently tortured for an entire night, it included cooking of internal organs (insufferable pain), and cooking groin of my father, This is unique torture signature of one member of suspected family, she is sexual deviant and likes attacking gender organs of her victims.

I have been tortured all the night, operators used electromagnetic field which did not allow me to sleep, they combined it with 5 gamma attacks (alarms). The purpose was to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue.

During the entire torture time I heard footsteps and movement of heavy equipment above my sleeping place.

In addition, operators attacked me and my parents with neutron radiation device. In my attack you can see clip with elevated gamma background levels up to 39 uR/h and hear the gamma alarm from gamma attack which was committed about a minute before.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה