נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 6 ביוני 2016

Apartments Which Are Used For Killing But Not For Living - הדירות שמשמשות לרצח אבל לא למיגורים

באחד הפוסטים הקודמים שלי הזכרתי לגבי בת משפחת החשודים שהיא אחת ממפעילי ציוד קרינה המקומיים האכזריים ביותר. לכן הגיעה הנקמה.

היא עינתה אותי במהלך כל הלילה, תקפה אותי 4 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא ועינתה אותי על ידי מניעת שינה. מטרת התקיפות היא נקמה אכזרית, אבל גם זה ניסיון לרצוח אותי - היא תכננה שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות. הראיות יפורסמו בהמשך.

מפעילי ציוד קרינה קוראים את הבלוג שלי כל הזמן, אפילו שמעתי אותם דנים על הנושאים שאני מפרסם. הם לא אוהבים כאשר אני מזכיר אותם, ולכן הם נוקמים בכל פעם שאני עושה זאת.

דירת החשודים משמשת אך ורק בתור מחנה תקיפה, הדירה אינה משמשת ולא יכולה לשמש למיגורים (בגלל שהם משתמשים במתקני קרינה גרעיניים, במיוחד מסוכן שימוש במתקן קרינה ניוטרונים). בדירה מתחלפים הצוותים של מפעילי ציוד קרינה כל הזמן, אף אחד לא גר שם באופן קבוע, אף אחד לא מבקר בדירה, הדירה משמשת להפעלת מתקני קרינה בלבד. זה דיור סוציאלי שהשלטון מחלק למפעילי ציוד קרינה כדי שאלה ירצחו אנשים בשכונות עוני (מקומות שנמצא בהם דיור סוציאלי). מפעילי ציוד אצמם גרים במקומות אחרים, בדרך כלל בבתים פרטיים שאפילו מהנדסים מסודרים לא יכולים להרשות לעצמם. רצח של אנשים תמימים כניראה משתלם בארץ הזאת כאשר זה נעשה עבור השלטון. יש המון דירות כמו דירת החשודים בכל הארץ, אפילו עשו על זה תוכנית דוקומנטרית.

I mentioned in one of my previous posts about daughter of suspected family which is one of most cruel local radiation equipment operators. Therefore, revenge has came.

She tortured me for entire night, attacked me 4 times with gamma radiation device and tortured me with sleep deprivation. Purpose of the attacks is cruel revenge and also murder attempt - she planned to make me get killed on drive because of fatigue. Evidence will be published later.

Radiation equipment operators carefully reading my blog, I even heard them discussing about it. They don't like when I mention about them, and they revenge every time when we mention them.

Suspected apartment which is used solely as an attacking camp against us not used for living and cannot be used for living (because use of nuclear radiation devices, especially dangerous are neutron radiation devices which are heavily used). Only shifts of radiation equipment operators are interchanging all the time, nobody lives there, nobody visits that place for any other purpose than operating radiation devices. This is a social housing apartment, the government provides apartments like this to radiation equipment operators for murdering people who live in poor neighborhoods (where social housing exists). The operators living in other places, usually in private houses that even wealthy engineer cannot afford. Looks like murdering innocent people for the government pays off very well in this country. And there are a lot of apartments like the suspected apartment in the entire country, even a documentary program was done on it.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה