נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 5 ביוני 2016

ניסיון נוסף לגמור את חייו של אבא שלי - Another Attempt To Finish My Father's Life

5 יוני

דום נשימה שנמשך מעל 12 דקות היה אמור להיות דום נשימה האחרון בחייו של אבא שלי. לכל הפחות כך תכננו מפעילי ציוד קרינה.
מפעילי ציוד קרינה חוללו דום נשימה ארוך במיוחד על מנת לחסל את אבא שלי. בסיטואציות כאלה, ברוב המקרים הקורבן לא שורד. ככה מפעילי ציוד קרינה רוצחים אנשים בעודם ישנים.
להלן הסבר כיצד זה קורה.

מפעילי ציוד קרינה תקפו אותי ואת ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים, ראינו רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 40 אצלי ו41 אצל ההורים מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית כתוצאה מניוטרונים - אפשר לראות בקליפים המצורפים.

בנוסף, מפעילי ציוד קרינה תקפו את אבא שלי בפעם נוספת על ידי מתקן קרינה ניוטרונים.
5 June

Apnea which lasted over 12 minutes expected to be the last apnea in my father's life. AT least it was the plan of radiation equipment operators.
Operators generated extremely long apnea, it had only a single purpose - kill my father. In situations like this, victims usually won't survive. This is exactly how operators murdering sleeping victims.

Radiation equipment operators attacked me and my parents with neutron radiation device, we observed elevated background gamma rates of 40 uR/h in my sleep room, and 41 uR/h and in my parents sleep room (normal levels are around 6 uR/h), it is secondary gamma caused by neutrons - you can see in the attached clips. 

In addition, radiation equipment operators attacked my father once more with neutron radiation device.

video
video


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה