נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 23 במאי 2016

עינו אותי באכזריות במשך כל הלילה - I have been violently torured during the entire night

מםעילי ציוד קרינה עינו אותי במשך כל הלילה על ידי עינוי מניעת שינה. הם מנעו ממני שינה במשך כל הלילה על ידי שילוב מתקן קרינה שמחזיק את הקורבן בסטרס ולא מאפשר להרדם ותקפו 4 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא כדי לוודא שלא תיהיה לי אפשרות לישון.

הם עשו את זה בגלל שידעו שאני אמור לקום מוקדם בבוקר והולכת להיות לי נהיגה ארוכה. הם רצו שאהרג בתאונת דרכים כתותאה מעייפות.

ראיות יפורסמו בהמשך.

Radiation equipment operators violently torture me for the entire night, it was sleep deprivation torture. They deprived me from sleep using special radiation device which holds the victim in stress and does not allow to sleep. In addition to make sure that I'll not be able to sleep at all, they attacked me 4 times with gamma radiation device.

They did so because they knew that I'm going to wake up early at morning and have a long drive. The purpose of the attacks was to make me get killed in a road accident because of fatigue.

I'll publish evidence later.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה