נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 29 במאי 2016

And The Revenge Has Came - והגיעה הנקמה

29 מאי

בלילה מפעילי ציוד קרינה  תקפו את אבא שלי בצורה קשה במיוחד על מנת לרצוח. הסיבה היא נקמה בתמורה לכך שאבא שלי גילה על אמצעי חדיש המשמש לרצח אזרחים תמימים שאינם חושדים בדבר. זאת הסיבה מדוע התקיפות נגד אבא שלי הוחרפו בצורה פנאטית. מפעילי ציוד קרינה קיבלו הוראה מהמפקדים שלהם.

כפי שאפשר לראות, בלילה האחרון כמות תקיפות על הלב של אבא שלי החמירה עשרות מונים ביחס לתקיפות אכזריות ביותר שידענו עד כה. בגרף הראשון אתם יכולים לראות השוואה של כמות אירועי תקיפה על הלב בלילה הקודם ובלילה האחרון. כל נקודה אדומה מציינת אירוע תקיפה על ליבו של אבא שלי שתיעד מכשיר הECG. ככל שמספר בצד שמאל גדול יותר, זה אומר שהתקיפה חמורה יותר. כך 1 למשל פחות חמור ו8 חמור מאוד, 9 זה כבר מוות ודאי כתוצאה מדום לב.

מה שאני מראה לכם מידי יום, זה מתונים ממכשיר שהוא מד סטורציה. מכשיר זה מודד בצורה אופטית את זרימת הדם ולפי זה יודע לומר כמה אחוז חמצן בדם ומה הדופק. אנחנו מפעילים את מד הסטורציה במקביל למכשיר הECG שמשתמש בעיקרון אחר לחלוטין לצורך תיעוד פעולת הלב. אני לא מפרסם את נתוני הECG, מכיוון שזה מהווה עבור מפעילי ציוד קרינה הוראות ישירות כיצד לרצוח את אבא ביעילות. בין שני מכשירים אלו יש התאמה מושלמת מבחינת תזמון בו רואים את כל התקיפות מזוית של מד סטורצייה וECG.

בנוסף אני מצרף את הגראפים הרגילים של מד סטורצייה כפי שאני מצרף מידי יום.

בלילה מפעילי ציוד קרינה תקפו את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים.

בבוקר מצאנו שביצעו מעשי ונדליזים ברכב שלי וברכבו של אבא שלי. אצלי שמו מתכת מתחת לגלגל כדי לגרום לתקר ולאבא שלי הכניסו זבל בפתחים של המכונית. כאשר היגעתי לעבודה, מקום החניה שלי היה תפוס על ידי מישהי שבאופן סיסטמטי תופסת רק מקומות החניה שאני נוהג להחנות בהם (לפני זה אף אחד לא החנה את הרכב במקומות האלו). וגם גיליתי שמחשב העבודה שלי עבר חבלה שלא אפשרה לי לעבוד באותו יום. יותר מידי צירופי מקרים מכדי להחשיב את זה בתור אירועים אקראים.

מדובר על מערכת שלמה של אזהרות מצד הנציגים של השלטון כדי למנוע מאיתנו לפרסם את הסיבה לכך.

למה כל זה קורה? את זה אגלה לכם ברשומה הבאה.

29 May

 At night radiation equipment operators attacked my father extremely hard, the purpose is murder. The reason is because my father discovered a new super advanced method for silent murdering of innocent citizens who even do not suspect that they are being murdered. This is the reason why attack against my father became fanatic. Radiation equipment operators received an orders from their commanders.

As you can see, attacks against my father got worsen many times comparing to worst attacks ever known so far. In the first graph you can see comparison with number of attacks last night and on the previous night. Each red dot represents an attack on my father's heart recorded by ECG device. The bigger number in the left column, more severe the attack. For example 1 represents small severity, and 8 very severe attack. 9 represents death caused by cardiac arrest.

Every day I publish data from saturation meter. This device optically measuring blood flow, it knows to determine oxygen levels in the blood, pulse rate and etc. We are running saturation meter in parallel with an ECG device, it is using completely different method to record heart activity (electrical signals). I'm not publishing the ECG data because it would provide exact instructions to radiation equipment operators how to murder my father in most efficient way. The see perfect matching between events recorded on ECG and saturation meters.

In addition, I'm attaching regular graphs like I publish every day.

At night radiation equipment operators attacked my parents with neutron radiation device.

At morning, we discovered acts of vandalism committed against my and my father's cars. For my car they put a metal part under the tire to make the tire run flat, and for father they put garbage in car openings. When I arrived to work, my usual parking place was occupied by a woman who all the time parks only in places where I park (nobody parked in these places before). And also I discovered that my work computer was sabotaged so I couldn't work for the entire day.
Too many coincidents for considering them as causal random events .

It is entire system of warnings from government official representatives to prevent us publishing the reason for it.

So, why all this happening? I'll reveal it in the next publication.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה