נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 10 במאי 2016

9 May

9 מאי זה תאריך בו ברה"מ ניצחה את גרמניה הנאצית במלחמת העולם השניה. סבים שלי השתתפו בממלחמה ונלחמו בפשיסטים למען דורות העתיד, סבא שלי כירוג מבריק איבד את ידו באחת מהפצצות הנאצים. הם נלחמו נגד פשיזים, אבל בארצינו פשיזים נמשך והפעם מקור שלו לא מארץ אחרת, אלא מקור פנימי שממשיך את האידיאולוגיה של היטלר. ראיות לכך אתם רואים מידי יום בבלוג שלי.

בלילה ניסיונות לרצוח את אבא שלי היו קיצונייםץ אפשר לראות זאת בגרף המצורף.

כמו כן מפעילי ציוד קרינה תקפו פעמיים את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים.

9 May is the day when Soviet Union won Nazi Germany during WWII. My grandparents participated in war and fight against fascism for our next generations. My grandfather was a brilliant surgeon, he lost his hand during one of Nazi bombings. They were fighting against fascism, however in our country the fascism continues to be, but this time it is not from some other country, it is coming from inside. The source of fascism continues Hitler's ideology. You can see daily evidence for it in my blog.

At night, murder attempts on my father were extreme. You can see it in the attached graph.

In addition radiation equipment operators attacked my parents twice with neutron radiation device.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה