נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 18 במאי 2016

16 May

ניסיונות קיצונייים לרצוח את אבא נשמכים.

בנוסף, מפעילי ציוד קרינה עינו אותי על ידי מניעת שינה במשך כל הלילה. הם ידעו שבקרוב מצפה לי נהיגה ארוכה מוקדם בבוקר, הם רוצים להתיש אותי כדי שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות. כדי לוודא שלחלוטין לא תיהיה לי אפשרות להרדם, הם שילבו 3 תקיפות גמא עם הפעלה רצופה של מתקן שהחזיק אותי בסטרס ולא אפשר להרדם.

Extreme murder attempts on my father continuing.

In addition, radiation equipment operators deprived me from sleep for the entire night. They know that soon long drive is awaiting me on early morning hours, so they wanted to exhaust me so I'll get killed on drive because of fatigue. To make sure that I will not be able to sleep at all, they attacked me 3 times with gamma radiation device and combined it with continuous usage of radiation device which held me in stress.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה