נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שלישי, 1 במרץ 2016

Every Night Attacks Getting Worse - בכל לילה התקיפות מחמירות

מידי לילה ניסיונות לרצוח את אבא שלי נעשים יותר ויותר אכזריים. כל לילה מפעילי ציוד קרינה משקעים יותר ויותר מאמצים על מנת לרצוח את אבא שלי. זה חלק מתוכנית רצח רב שלבית שמבוצעת כעט בבני משפחתינו.

כך בלילה ניסיונות לרצוח את אבא שלי היו אכזריים במיוחד. אירועי דום נשימה מרובים שברו שיא חדש ונמשכו מעל 5 דקות. מפעילי ציוד קרינה הכו בלב של אבא שלי בתדירות גבוהה על מנת לרצוח אותו.

אפשר לראות זאת בגרף (כדי לראות בגודל מלא, קליק ימני על הגרף ולפתוח בטאב חדש).

אותי מפעילי ציוד קרינה תקפו פעמים מרובות על ידי מתקן קרינה ניוטרונים. בכל פעם הופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות, למשל בקליפ המצורף עד 40 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית כתוצאה מניוטרונים.

Every night murder attempts on my father getting worse and much more cruel. Every night radiation equipment operators putting more efforts to finish my father's life. This is part of multi step murdering program which is committed against our family.

This way murder attempts on my father at night were extremely cruel. Multiple evoked apnea events lasted over 5 minutes. Operators strike my father's heart time after time with high frequency to finish him.

You can see it in the attached graph (right click on the graph and open in a new tab to see it full size).

Operators attacked me multiple times at night with neutron radiation device. Every time elevated background gamma levels appeared, for example in the attached clip up to 40 uR/h (normal levels are around 6 uR/h), it is secondary gamma caused by neutrons.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה