נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 8 בנובמבר 2015

צוות מפעילי ציוד קרינה התחלף והתחילו תקיפות אכזריות במיוחד - Team Of Radiation Equipment Operators Has Shifted, Very Cruel Attacks Have Began

צוות מפעילי ציוד קרינה התחלפו ביום שישי בערב.

כצפוי באו עינויים ותקיפות אכזריות במיוחד. כך בלילה של 7 לנובמבר מפעילי ציוד קרינה עינו אותי באכריות במשך שעות ארוכות על ידי מניעת שינה - הם הפעילו מתקן שהחזיק אותי בסטרס ולא אפשר לי להרדם.

ב8 לנובמבר מפעילי ציוד קרינה בלילה ניסו באכזריות בלתי אנושית לרצוח את אבא שלי על ידי גרימת דום נשימה סדרתי. בגרף המצורף אתם יכולים לראות את זה - זאת סכנה ממשית לחיים.

כמובן זה לא סיפק את מצאון הדם של מפעילי ציוד קרינה, בלילה הם תקפו את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים - הופיעו רמות גמא רקע גבוהות עד 38 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6) כפי שאפשר לראות בקליפ. זאת גמא משנית כתוצאה מניוטרונים.
בבוקר מפעילי ציוד קרינה תקפו אותי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים.

At Friday evening team of radiation equipment operators has shifted.

As we expected, very cruel tortures have began. At night of 7 Nov operators violently tortured me with sleep deprivation torture - they used device which held me in stress and did not allow to sleep. 

At 8 Nov operators committed extremely violent assassination attempts of my father by evoking serial apnea. In the attached graph you can see this - it is actual threat to the life.

It did not satisfy radiation equipment operators blood thirst, at night they attacked my parents with neutron radiation device, elevated background level appeared with rates of up to 38 uR/h (normal levels are about 6 uR/h). You can see it in the clip. This is secondary gamma created by neutrons.
AT morning operators attacked me with neutron radiation device.
video



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה