נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

In The Hospital - בבית החולים

כפי שכתבתי בפוסט של 13 נובמבר, ב9 נובמבר אישפזו את אבא שלי בבית חולים כתוצאה מנזק חמור שנגרם כתוצאה מבישול איברים הפנימיים.

בבית חולים, ביחד עם צוות רפואי ניגש לאבא שלי בן אדם בעל חזות צבאית (כפי שאבא שלי מתאר אותו), אדם זה אמר שהוא ינהל את תהליך ההחלמה של אבא שלי, הוא נכח כאשר לקחו את דם של אבא שלי לבדיקה. מתסבר שבן אדם הזה הוא לא מהצוות הרפואי של בית החולים, הם אפילו לא יודעים איך קוראים לו, אבל אומרים שמידי פעם הוא בא. כמובן בהמשך את תהליך ההחלמה של אבא שלי ניהל רופא מהצוות של בית החולים.
ככל הניראה אותו אדם בעל חזות צבאית הוא משירותים החשאיים ובא לביקורות כאשר נכנסים לבית חולים אנשים שסומנו כמטרות. ייתכן שהוא מספק תוצאות של בדיקות עבור ניסוי שהשלטון עורך באופן בלתי חוקי בבני אדם.

מה שמסקרן הוא, שכמעט ולא נתנו לאבא שלי לישון בימים ולילות שהוא שהה בבית חולים. ובזמנים קצרים שנתנו לו לישון החליפו לו תרופות וחומרים באינפוזיה.
כאשר אבא שלי היה בדרך להשתחרר מבית החולים, הציעו לו להשתתף בניסוי ורצו להצמיד לו מכשיר GPS למעקב אחרי המיקום שלו - הטענה הייתה שזה למטרת סקר. מכשיר זה הוצע לאבא שלי בתקיפות לא על ידי צוות הרפואי, אלא על ידי מישהי מאדמיניסטרצייה.

מכאן החששות ששירותים החשאיים רוצים לעקוב אחרי אבא שלי בכל רגע נתון בגלל חומרים כלשהם שהזריקו לו ביחד עם תרופות. זה יכולה להיות נאנו טכנולוגיה, קפסולות עם רעל כלשהו או משהו מזיק אחר.
או שהכניסו לו חומרים לדם שישבשו ראיות של הפשעים שהשלטון מבצע בו.

ישנם חומרים (למשל טכנציום מחובר לחומרים כימיים מסויימים) שאפשר להזריק לגוך האדם והם מתאספים באיבר הנבחר, זה יכול להיות, מוח, לב או כל איבר אחר. יש דרך להפעיל תהליך מרחוק (על ידי הקרנה) כדי לגרום לקריסה של אותו איבר.
ייתכן מאוד החומר הזה כבר נמצא בגוף של אבא שלי, ושירותים החשאיים מכינים ניסוי על מנת לרצוח את אבא שלי בשיטה הזאת (בהמשך הם רוצים להשתמש בשיטה הזאת לרצח פיליטי בארץ ובחו"ל).

As I wrote in post of 13 Nov, at 9 Nov my father was hospitalized because of severe health damage caused by systematic cooking of internal organs.

In the hospital, with medical crew approached my father a person who has a military look (according to my father's description), this man told my father that he will manage is healing process, he presented when they took my father's blood samples. It comes that the person is not from medical crew of the hospital, they even do not know his name, but they told he comes sometimes. Of course that my father's healing process was managed by a doctor from the medical crew of the hospital.
Perhaps the man with a military look is agent of secret services and comes for audits when arriving patients who are targeted individuals. Maybe he provides test results for the illegal experiment that government commits on their own citizens.

What is interesting, that in hospital they almost did not let my father sleep in all days and nights when he was in the hospital. In short times when my father was sleeping, crew replaced medicament in father's infusion.
When my father was on his way to be released from the hospital, they offered him to wear a GPS tracker which will report his position - they claimed that it is for survey. They insisted that my father will wear this device. This device offered not by a medical crew, but somebody from administration.

We afraid that secret services wanted to track my father's position because of materials which were injected to him with medicament. It could be nano technology, capsules with poison or something other harmful. 

There are materials (for example technetium connected with particular chemical elements) which can be injected to human body and will concentrate in selected organs. They can trigger remotely (with irradiation) a process which will can cause total ruin of the organ. It can be hearth, brain or any other organ. 
It is possible that this material is in my father's body and secret services preparing to do an experiment and murder my father by this method (which they plan later use for political assassinations instate and abroad).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה