נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שבת, 28 בנובמבר 2015

ניסיונות רצח קיצוניים - Extreme Murder Attempts

בלילה מפעילי ציוד קרינה ביצעו מספר ניסיונות רצח מיידיים של אבא שלי על ידי הקרנות עוצמתיות על הלב. המטרה הייתה לגמור את חייו של אבא שלי. בזמן התקיפה עלה קצב הלב של אבא שלי ל230.
מכות קרינה היו כה עוצמתיות, שחדרו דרך איברים הפנימיים כמו ריאות, אבא שלי התעורר תוך כדי שהוא משתעל. אתם יכולים לראות בגרף חלק ממכות קרינה האלו.

ניסינות רצח האלו באים זמן קצר אחרי שאבא שלי חזק מאישפוז בבית חולים. זאת הייתה פעם השלישית שאבא שלי אושפז בבית החולים בגלל תופעות של הקרנות אכזריות שמבצעים בו מפעילי ציוד קרינה.
כתוצאה מהקרנות סיסטמטיות, מערכת החיסונית המקומית ברקמות נחלשת וחיידקים שבן אדם חיי איתם בשלום תוקפים. באותו זמן שאבא שלי אושפז, אמא סבלה מאותו סוג זיהום בדיוק בגלל הקרנה על איזור של אברי המין (יש מפעילת ציוד קרינה אחת בת משפחת החשודים בעלת חותם עינויים ייחודי של תקיפת איברי המין של הקורבנות - אותה מפעילת ציוד קרינה פועלת בסוף שבוע הזה ומענה באכזריות את ההורים שלי).

At night radiation equipment operators committed multiple instant assassination attempts of my father by powerful radiation attacks on his hearth. The purpose of these attacks was to finish my father's life. During attack hearth pulse rate of my father was 230 bpm.
Radiation strikes were so strong that penetrated all internal organs in the area, like lungs. My father waked up coughing. You can see in the attached graph these radiation strikes.

These murder attempts came shortly after my father returned from hospitalization. In was the third time when my father was hospitalized because of systematic radiation attacks.
Systematic radiation attacks weakening immunity systems locally in tissues, and microbes which human can live with peace attacking. When my father was hospitalized, mother suffered from similar infection, because operators irradiated area around sex organs (one radiation equipment operators from suspected family, she has unique torture signature - she attacks sex organs of her victims).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה