נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום רביעי, 25 בנובמבר 2015

שוב אותו תסריט תקיפות - Again Repeated Same Attacks Scenario

מפעילי ציוד קרינה חזרו על אותו תסריט תקיפות כמו אתמול. ההבדל הוא שהפעם תקיפות קרינה ניוטרונים היו נגד ההורים שלי.

שוב ניסו לרצוח את אבא שלי באמצעות דום נשימה סדרתי ומכות קרינה ישירות ללב בניסיון רצח מיידי. אפשר לראות זאת בגרף המצורף.

בלילה תקפו את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים, הופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות עד 39 מיקרו רנטגן לשעה (אפשר לראות בקליפ) - זאת גמא משנית כתוצאה מניוטרונים.
בבוקר תקפו את אבא שלי, נוספה מנה של 10 מיקרו סיוורט ניוטרונים מהירים בדוזימטר.

אותי תקפו 4 פעמים בלילה על ידי מתקן קרינה גמא בתור עינוי מניעת שינה.

Last night operators repeated the same attacking scenario like yesterday. The difference that this time neutron attacks were against my parents.

Again operators attempted to murder my father by evoking serial apnea and powerful direct radiation strikes to hearth as instant murder attempts. You can see this in the attached graph.

At night operators attacked my parents wit neutron radiation device: we observed elevated background gamma level up to 39 uR/h (you can see in the clip) - it is secondary gamma caused by neutrons.
At morning operators attacked my father again with neutron radiation device, dose of 10 uSv of fast neutrons was added on the dosimeter.

I have been attacked at night 4 times with gamma radiation device as sleep deprivation torture.

video



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה