נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שני, 16 בנובמבר 2015

15 Nov

מפעילי ציוד קרינה באכזריות בלתי אנושית ניסו לרצוח את אבא שלי על ידי גרימה לדום נשימה סדרתי. כפי שאפשר לראות בגרף המצורף, אירועים מרובים של היפוקסייה חמורה ואחד על גבול עם היפוקסייה קיצונית - זה רק פרק זמן קצר מתוך ניסיונות רצח שנמשכו כל הלילה.

בנוסף לזה מפעילי ציוד קרינה במשך כל הלילה בישלו את אבא שלי באופן קיצוני, בדיוק באותו אופן כמו בלילה לפני שאבא שלי אושפז בבית חולים.

מפעילי ציוד קרינה תקפו אותי בלילה 3 פעמים על ידי מתקן קרינה גמא בתור עינוי מניעת שינה - הם תכננו רצח שלי על ידי כך שאהרג בתאונת דרכים כתוצאה מעייפות.

Radiation equipment operators attempted to murder my father with inhuman cruelty, causing serial apnea. As you ca see in the graph, multiple events of severe hypoxia in short time, including event on border with extreme hypoxia - it only shows short tomes from murder attempts which lasted all the night.

Additionally, operators violently extremely cooked my father, exactly the same way when like on the night before he was hospitalized.

Operators attacked me at night 3 times with gamma radiation device - they used it as sleep deprivation torture with purpose of planned assassination attempt, they wanted me to get killed on drive because of fatigue.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה