נבחרו על ידי הקוראים Chosen by readers

יום שבת, 24 באוקטובר 2015

משמרת חדשה עינויים חדשים - New Shift New Tortures

אתמול בערב הוחלפה משמרת של מפעילי ציוד קרינה בדירת החשודים. הפעם הגיעו שתי חשודות.
צוות מורחב אפשר למפעילי ציוד קרינה לענות בו זמנית אותי ואת ההורים שלי.

בלילה כרגיל מפעילי ציוד קרינה במשך שעות ארוכות ניסולרצוח את אבא על ידי גרימת דום נשימה סדרתי שגרם לאירועי היפוקסייה רבים (חמסור חמצן בדם), כולל היפוקסייה חמורה. גרף המצורף מכיל פרק זמן קצר מאוד מהעינויים הארוכים האלו.
אלא שהפעם זה לא סיפק את צמאון הדם של מפעילי ציוד קרינה, בנוסף לזה באכזריות בלתי אנושית מפעילי ציוד קרינה עינו את אבא שלי על ידי בישול רגליים מה שגרם לכל הגוף שלו לרעוד בזמן העינויים, כאילו חיברו את הקורבן לחשמל. אני מכיר סוג העינויי הזה היטב, מפעילי ציוד קרינה מענים אותו באותו אופן לעיתים קרובות.
אותי מפעילי ציוד קרינה עינו באכזריות על ידי בישול הלב והחזקה שלי בסטרס, התעוררתי עם דופק לב גבוה ולקח לי הרבה זמן לחזור לעצמי.

בלילה מפעילי ציוד קרינה תקפו את ההורים שלי על ידי מתקן קרינה ניוטרונים. אותי גם תקפו על ידי מתקן קרינה ניוטרונים והופיעו רמות קרינה גמא רקע גבוהות (אפשר לראות בקליפ המצורף) עד 37 מיקרו רנטגן לשעה (הנורמה היא 6), זאת גמא משנית, זאת גמא משנית כתוצאה מניוטרונים.

Yesterday at evening new shift of radiation equipment has arrived to the suspected apartment. This time two suspected have arrived. Extended crew of radiation equipment operators allowed them to torture simultaneously my parents and me.

Like usually, operators attempted to murder my father at night by evoking serial apnea for long hours, it caused multiple hypoxia (shortage of oxygen in the blood) including severe hypoxia. Attached graph contains short period of time from the long lasting night tortures.
However, this time id did not satisfy blood thirst of radiation equipment operators, additionally they tortured my father with inhuman cruelty by cooking his legs and causing all his body to shake, it is like victim tortured by electricity. I'm familiar with this sort of torture very well, as operators are using the same against me very often.
This night operators tortured me by cooking my hearth and holding me in stress, when I waked up my hearth pulse rate was very high. It took long time to normalize it.

At night operators attacked my parents with neutron radiation device. Operators also attacked me with neutron radiation device and we observed (you can see it in the attached clip) elevated background gamma levels up to 37 uR/h (normal levels are 6uR/h), it is secondary gamma caused by neutrons.



video



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה